Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatiosta ja jälkiehkäisystä

Tyhmä
22.11.2018 |

Harrastin suojaamatonta seksiä viime lauantaina (aivan päissäni ja sanoin miehelle liian myöhään, että ovis lähellä). Sunnuntai iltana ennen jep:n ottoa tarkastin liman ja oli sellaista venyvää ja osin läpinäkyvää, osin valkoista. Olen seurannut kierron limoja jo muutamia vuosia ja en itse esim ole koskaan huomannut itselläni sitä kanamunavalkuaislimaa, mutta tuollaista valeaa/osittain läpinäkyvää se yleensä on oviksen aikaan.
Otin jep:n siis su iltana ja mä aamuna limat oli täysin loppu, kuiva. Osaisiko joku sanoa johtuiko kuivuminen pilleristä ja siitä, että keskeytti/siirsi oviksen vai ehtikö ovis vain olla siinä ja siksi kuivui? Olen yrittänyt seurata jos uusia ovis oikeita tulisi, mutta ei vielä ainakaan ole mitään näkynyt.. hjälp!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta itsellä jälkiehkäisy ei toiminut kun yhdyntä osui ovulaation aikaan. Eli tulin raskaaksi.

Vierailija
2/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, mutta itsellä jälkiehkäisy ei toiminut kun yhdyntä osui ovulaation aikaan. Eli tulin raskaaksi.

Sama täällä.

Vierailija
4/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ovulaatio oli ehtinyt tapahtua ennen jälkiehkäisyn ottoa, joten tulin raskaaksi.

Vierailija
5/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Ja täällä.

Vierailija
6/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Nyt vikkelä 1.5v

Vierailija
7/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset