Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tämä tuulimunaa vai mitä??

10.05.2006 |

Kävin tänään ekassa neuvolassa, ultrassa. Viikkoja piti olla 8+3, vaan kohdussa ei näkynyt MITÄÄN! Kohdun koko vastasi 6-7 rvkoa...

Kävin hcg-verikokeissa, iltapäivällä kuulee vastauksen.

Voiko olla niin alussa ettei vielä näy? Terv.hoitaja epäili koska kuukautiset säännölliset ja oviksen tiesin just tarkkaan ;-)

Voiko olla mahdollisesti kohdun ulkopuolinen? Eilen vihloi aikalailla oikealta puolelta...

Mitään vuotoja ei ole.

Ainut epäilys ollut alusta asti, kun raskausoireet niin lieviä edellisiin verrattuna (4kpl).

Mitä nuo hcg-arvot sitten sanoo? Mitä jos korkeat? Mitä jos matalat? Mikä on normaali?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa sinulle tapahtuneesta!

Joo mulle tosiaan oli jotenkin helpotus kun sikiötä ei lainkaan ollutkaan, sanoin lääkärille kun alkoi ultraamaan, että en halua nähdä, jos sikiö näkyy jossain väärässä paikassa...

Mulle sanottiin että heti saa tulla raskaaksi! Ei sanottu mitään ekojen menkkojen odottamisesta tms...

Vierailija
2/4 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tuulimuna, niin kohdussa näkyisi kai tyhjä sikiöpussi ja mahdollisesti ruskuaispussi. Jos minä olen oikein ymmärtänyt. Minusta kuulostaisi ennemminkin kohdunulkoiselta raskaudelta. Noista hcg arvoista en oikein osaa sanoa mitään. Minulla oli kohdunulkoisessa raskaudessa arvot jotain 1000 kantturoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta HELPOTUS, ettei ollut sikiötä - väärässä paikassa, mitä myös ensin epäiltiin.

Hcg-arvot oli 6855, eka lääkäri sanoi ettei tuulimunassa noin korkeat, mutta sitten perui kun ultralla varmistui, että voi ne ollakkin. ;-?

Kaavinta tehtiin, ja nyt kotona taas tyhjältä pöydältä aloittelemaan.

Vuotoa ei juuri yhtään, onko norm. ??

Vierailija
4/4 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa menetykseesi

Itselläni oli myös tuulimuna ja kaavinta 8,5 viikkoa sitten. Tuulimunassa yleensä on lievät raskausoireet, kohtu kasvaa hitaammin kuin normaaliraskaudessa ja ehkä sitten hcg-arvokin pienempi.

Asiat on niin pienestä kiinni, sinä olet helpottunut kun ei ollutkaan kohdunulkopuolinen. Minulla raskausoireet oli voimakkaat ja vielä ultrapäivänä rv 12+2 kärsin pahoinvoinnista. Np-Ultrassa kuultiin sitten huonoja uutisia jotka tuli täysin odottamatta. Seuraavana päivänä olin kaavittavana, kohtu vastasi rv 9:ää.

Itse olen ymmärtänyt että jokainen menetys on suuri ja itse koen menettäneeni vauvan vaikka kohdussa tyhjä pussi olikin. Niin paljon oon kuullut tyhjänpäiväsiä lohdutuksia " eihän sielä vielä mitään ollut" , " parempi nyt kuin myöhemmin" jne. Toivottavasti sinä saat rauhassa surra menetyksesi!

Minä vuodin kaavinnan jälkeen 9 päivää, aluksi tosi runsaasti, loppuajan vähemmän. Yhdet kuukautiset aiottiin oottaa ennen uutta yritystä mutta nyt on mennyt jo 8,5 viikkoa eikä vieläkään ole kuukautisia tullut. Antoivatko teille luvan jatkaa yritystä saman tien? Joskus harmittaa kun piti ruveta oottamaan, tämä aika kun venyi näin pitkäksi.

Voimia sulle elämään ja uuteen yritykseen!

Kevät voi olla myös raskas.

HANNELE kp 60