Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN HALUA lakimiestä ja hänen lapsiaan

EN OTA LESKIMIESTÄ !
22.11.2018 |

Olen hyvin koulutettu, muidenkin mielestä kaunis 34 vuotias nainen, sinkku, etsin miestä itselleni. Osaan kieliä, on töitä vaikka ulkomailta. Olen tavannut monenlaisia miehiä, Vaatimuksena raittiit elämäntavat,l ei lapsia, voi olla ulkomaalainen kristitty ja vapaa ja hyvä luonne. Tapasin vasta miehen, lesken, jolla 3 lasta. Sanoin hälle suoraan,että en ota leskimiestä ja hänen lapsiaan riesaksi, muuten olet oikein kiva luonne. EN HALUA OLLA KAKKOSNAINEN, JOTA VERTAILET ESIMMÄISEEN ja joku äitihahmo lapsillesi, jotka ovat jo isoja. Voivat haukkua minua. AINA tulee ongelmia tässä suhteessa. EI olla samassa siviilisäädyssä. .... Menkööt lesket keskenään vihille. Uskon löytäväni oman haavemieheni, sinkun ilman lapsia. Leskimies on minusta vastenmielinen, olkoon vaikka rikas, mutta jotain kummaa ja outoa heissä on, en voisi rakastua... pois, pois.....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänne piti avautua? 😀

Se on sun oma asia ja ei sua oikeastaan se leskimies kiinnosta. Jos kiinnostais, niin et tuollaista tänne avautuis. Kunhan haluat pönkittää omaa itsetuntoasi ja kertoa kaikille, mitä kaikkea osaat. Ota nuorempi sinkku, joka ei ole ollut kenenkään kanssa, niin ei pääse vertailemaan sinua kehenkään tai pistä haku päälle ja tekstiä "haluan miehen, joka ei ole ollut muiden naisten kanssa". Sinähän saat kenet vaan haluat. 😉

Vierailija
2/4 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovat vaatimukset on sinulla,

Vaihtoehtoja ovat peräkammarin pojat, jotenkin muuten erikoiset miehet tai nuoret miehen alut jotka ovat täysin kokemattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua lakimiestä? No ota hitsari! 

Vierailija
4/4 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Tuskin se mieskään mitään nalkuttajaa haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi