Millä kaikella olette pesseet hiuksia shamppoon puuttuessa
Tänään luin artikkelin, jossa kerrottiin, että ruisjauho sopii hyvin hiustenpesuun.
Kommentit (15)
Ei ole koskaan ollut sellaista tilannetta, että ei olisi shampoota hiustenpesuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut sellaista tilannetta, että ei olisi shampoota hiustenpesuun.
Tämä kysymys ei selvästikään siis ollut sulle. Hyvä sä ja hyvä muistisi.
Vierailija kirjoitti:
Fairy. Googlaa, toimii hyvin.
Todellakin. Puhdistaa hiukset paremmin kuin yksikään shampoo.
Vierailija kirjoitti:
Googletin juuri ja joku asiantuntija tätä kehoitti välttämään. Mutta uskon, että toimii hyvin, sehän poistaa rasvaa. Tuon asiantuntijan mukaan voi värjätä vihreäksi hiusta.
Fairylla valitettavasti, jouduin pesemään myös kroppani sillä.
Pesen hiukset yleensä pelkällä hoitoaineella. Mäntysuovallakin olen joskus pessyt, ja kuulemma kananmunankeltuaistakin voi käyttää hiustenpesuun. Suopayrttiä tai pesupähkinäliuosta olisi myös mielenkiintoista kokeilla.
Oon pessy ruisjauhoilla ja tuli paremmat ku shampoolla. Vaivalloista vaa pestä ne jauhot tukasta irti mut mahtavat hiukset tulee. Ruisjauhojen pitää mieluiten olla karheita. Ja luomua. Oon kananmunan keltuaisellaki pessy ja hyvää jälkeä siitäki tuli ja ilmavat hiukset.
Saippualla reissussa kerran
Fairy
Vartalovoide, nivea päähän ja anna kostuttaa päänahka. Sitten huuhtelu saippualla pari kertaa. Hyvin toimi
Ruisjauhoja voi käyttää kuivashampoona. Kananmuna vaahtoaa ja pesee hiukan kuin shampoo. Ruokasoodaakin olen joskus kokeillut. Jää vähän rasvainen tunne hiuksiin.
Sperma on pettämätön shampoo kuin myös kasvovoide.
Tää on aavistuksen off topic mutta mun äiti kertoi että lapsena maaseudulla ne ihan oikeasti käytti huuhteluaineena virtsaa, en muista oliko jonkin kotieläimen vai ihmisen. Ei kuulemma ollut epätavallista.