Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhteissauna

KimmoKoo
21.11.2018 |

Joskus täällä taisi olla keskustelua yhteissaunomisesta. Olemme pikkujouluaikaan järjestämässä kimppasaunaa kahden ystäväpariskunnan kanssa. Miten arvelette kanssakykpijöiden suhtautuvan, jos mieshenkilöillä pukkaakin stondista kesken kylvyn? Mitään orgioita ei siis ole tarkoitus järjestää. Ellei tilanne luontevasti siihen etene.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kalu jesariteipillä kiinni

Vierailija
2/4 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinne pitää mennä porukalla. jokainen saunokoon yksinään jos kerran on saunottava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa jättää yhteissaunomiset väliin, jos kaikilla osallistujilla ei ole tiedossa ja tarkoituksena harrastaa seksiä tai muutenkaan tehdä tilanteesta eroottinen. Olen yhteissaunonut vaikka minkälaisissa porukoissa, niin tutuissa kuin oudommissakin enkä ole kertaakaan havainnut kellään seisokkia saati että tilanteet ois muutenkaan olleet eroottisia. On siellä kyllä seksistä, tisseistä, karvoista ja alapäästäkin puhuttu, mutta siltikään ei ole alettu säätää. Sauna ei ole seksipaikka, vaikka toki aikanaan vaimon kanssa vastarakastuneina armeijasta lomilla ollessani on saunassakin pantu...

M40

Vierailija
4/4 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että kukaan siitä tykkäisi ja olisi se enemmänkin nolo tilanne mielestäni, näin naisena ainakin ja varsinkin jos olette vielä tuttuja keskenänne eli ystäviä. Olis tosi häiritsevää jatkossa tavata kun mielessä olsi se kuinka kaverin miehellä alko seistä kun oltiin saunassa. Vaikka se kuinka hallitsematon stondis oliskin ja itsestä riippumaton niin silti, ei sitä oikeen vois sivuuttaa että mieleen tulis että se kaverimies joko kiihottu minusta tai vaimostaan tai muista naisista jotka tilassa oli, tai että hän ajatteli sen saunomisen jotenkin eroottisesti. Eri asia jos olette niin läheisiä, että yhdessä sekstailette muutenkin, niin sitten ymmärrettäköön.

Henk.kohtasesti olen sekasaunavastainen ainakin alasti :D mut olen tässä vissiin vähemmistä, ja oma mies ei esim. ollenkaan ymmärrä mun kantaa ja pitää mua jotenki mustasukkaisena ja outona, mut mulle se sauna on sellai yksityinen paikka, et jos sinne joku alaston vastakkaistasukupuolta oleva paukahtas sekaa niin kyllä se kiihottas jos olis hyvän näkönen (tai oma mies). Ja toisaalta sit taas jos olis joku epäviehttävä tai muuten outo henkilö niin itselle tulis ahistava olo, kun miettisin sitä et hän katselee mua alasti (vaikka kuinka kaikki sanookin ettei kukaan katso, niin sanon että paskanmarjat :D varmana kattoo kaikki). Mut niin, tää on tottumakysymys, siihen yhteisaunomiseen ptiää kasvaa ja tottua että sen pystyy ottamaan ns. ei seksuaalisena asiana. Mielestäni on silti ihan ok jos joku ei halua sellasta harrastaa, eikä se tee tästä henkilöstä outoa, pervoa, mustasukkaista tai hullua, se vaan ei tunnu kivalle. Se että puoliso menis tälläsee saunomiseen mukaan, vähän ehkä häiritsis ja saattaisin olla siitä hämilläni että miksi, mut en mä sitä vois kieltääkkään jos ite haluaa mennä, mut mua ei sinne mukaan saisi enkä mielellään haluis kuullakkaan koko tapahtumaasta jos sellai olis ollut. Muuten ihan sama :D