Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kaveri ei oo mulle mukava

Vierailija
21.11.2018 |

Siis kun tapasin tän kaverin niin se oli mulle aluks tosi mukava mut sitten viikon jälkeen se rupes haukkuu mua ja esti mut instagramissa sitten kun kysyin siltä että miks ni se sanoo et "ei" aina ku kysyin ni tuli sama vastaus. Pls kertokaa miks hän rupes tekee näin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/2 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähillä tiedoilla pitäisi alkaa arvailuja esittää :D Ei av-mammoilla oikeasti mitään kristallipalloja ole, vaikka jotkut tykkääkin kommentoida siihen tyyliin kuin osaisivat lukea parin rivin välistä koko toisen henkilön elämäntarinan.

Miten itse käyttäydyit kaveria kohtaan?

Tunnen erään henkilön X, joka innostuu tosi helposti uusista tuttavuuksista. Tavatessaan uuden tyypin, jos tyyppi suinkin on mukava, X alkaa heti puhua heistä kavereina. Kommafloodaa instassa ja kaikkialla missä suinkin onnistuu uuden kaverinsa listoilleen lisäämään. Todennäköisesti vielä ihastuu siihen päälle. Kaveruuden kohde toisinaan ahdistuu ja tulee sanoneeksi vähän pahasti, jolloin X singahtaa sinne toiseen tunteiden ääripäähän ja haukkuu ympäri nettiä kuinka paska tyyppi loukkasi häntä aivan syyttä suotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme