Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tavannut Suomen hotelleissa lutikoita?

Vierailija
21.11.2018 |

Onko tosiaan niin yleistä mitä uutiset antaa ymmärtää? Eihän tässä uskalla lähteä minnekään kohta siinä pelossa että joutuu myrkytys- ja siivoushommiin hotelli/mökki/risteilyloman jälkeen. Onko kokemusta palstalaisilla noista syöpäläisistä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan, mutta aina teen tarkastuksen ennen kuin levittelen tavaroitani. Taskulamppu on sitä varten aina mukana. Aamulla vilkaisen, ettei lakanoissa näy veriviiruja tms. Pyrin myös pitämään laukun tuolilla tai sille varatulla telineellä, en levittele tavaroitani turhaan, pistän käytetyt vaatteet muovipussiin ja kotona pesuun.

En jaksa olla kauhean tarkka noissa toimissa, mutta jos on jotain syytä epäillä, niin sitten syynään tarkemmin. Paljon pienempi vaiva tarkistaa kuin yrittää päästä niistä eroon, jos huono tuuri käy. Jos sitten niin kävisi, että majapaikassa niitä olisi, niin tavarat ja päällä olevat vaatteet ym. perusteelliseen puhdistukseen ja häätötoimiin karanteeninomaisesti, ettei tuliaiset pääse leviämään kotiin.

Vierailija
2/2 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juurikaan yöpynyt hotellissa Suomessa, mutta tyttäreni kavereineen yöpyivät tässä taannoin eräässä Tamperelaisessa hotellissa, huoneen latialle ilmestyi torakka!

Selitys oli, että rakennuksessa tehdään jossain päin putkiremonttia ja eksynyt varmaan jstain sieltä.

Ulkomailla eri maissa matkustellessa en koskaan ole törmännyt luteisiin tai muihin ötököihin. Minulle on itsestään selvää katsoa netistä hotellin saamat arvostelut ennenkuin varaan huoneen. Sieltä kyllä näkee kannattaako huone varata kys. hotellista.  Eri asia sitten jos matkustaa valmismatkoille missä hotelli tulee samaan pakettiin. Itse en niitä harrasta vaan varaan lennot ja hotellit itse. Saa edullisimmat lennot, juuri sinulle sopivat ajankohdat ja vapaus valita hotelli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi