Kehtaisitko pyytää anopiltasi rahaa lainaksi?
Kehtaisitko pyytää anopiltasi rahaa tonnin-pari, jos olisi tiukkaa etkä selviä luottomaksuistasi?
Kommentit (8)
Niin köyhä en ole. Ensin kysyisin äidiltäni.
Tietenkään en niin tyhmä ole muutenkaan, että eläisin yli varojeni ja shoppailisin luotolla.
Minä kehtaisin. Anoppini on varakas ja kiltti, sinisilmäinen hölmö. Hän antaisi vaikka silmän päästään. Järkevämpää on lainata vanhukselta kuin jäädä ulosottoon luottolaskuista. Vanhus voi nimittäin kuolla, kun takaisinmaksua tarpeeksi viivyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minä kehtaisin. Anoppini on varakas ja kiltti, sinisilmäinen hölmö. Hän antaisi vaikka silmän päästään. Järkevämpää on lainata vanhukselta kuin jäädä ulosottoon luottolaskuista. Vanhus voi nimittäin kuolla, kun takaisinmaksua tarpeeksi viivyttää.
Taidat olla luuseri-miniämme. On manipuloinut äitini lainaamaan hänelle, köyhälle raukalle rahaa koska on ostellut merkkikäsilaukkuja, matkailee jatkuvasti ja elää yli varojensa. Teeskentelee varakkampaa kuin onkaan. Häpeä!
Kehtaisin. Anoppi on minulle kuin oma äitinikin (läheinen ja rakas). Tilanne on sikäli harvinainen.
En.