Harmittaa kun tyttöystävälläni ei ole vaaleat blondit hiukset
Istuin äsken bussissa kun eteeni istui nuori nainen. Hänellä oli todella pitkät kauniit vaaleat hiukset ja vaikka hänen kasvonpiirteet eivät olleet aivan täydelliset olin silti lumoutunut hänestä. Omalla tyttiksellä on maantien ruskeat tylsät hiukset. 🙄
Kommentit (20)
Huono... Mutta jos leikitään, että jollekin tämä olisi todellinen ongelma, niin jos asia olisi sulle elintärkeä, olisit varmaan tehnyt tyttöystävävalintasi sen perusteella. Vai olisiko niin, että kun itse on seinästä revityn näköinen, niin ei ole varaa valita.
Vaalea blondi on kyllä kaunis. Mulla on tämmöinen punainen blondi niin en oikein tykkää. Kaverin tummanruskea blondi on tosin aika kiva. Joskus näin oranssi-violetin blondin, se oli aika räyhäkkä.
Mulla on vaalea vaimo, vaikka olen aina pitänyt eniten mustista hiuksista. Nyt kävi näin.
Miehet ovat todella yksinkertaisia. Blondi nainen on miehelle kuin laser osoitin kissalle.
No ehkä hän ei halua värjätä hiuksiaan vaaleiksi? Ne eivät kenties sovi hänelle ja jos ei ole luonnostaan blondi, niin sen värin ylläpito on melko hankalaa, juurikasvua saa olla vähän väliä värjäämässä jne.
Itsekin värjäsin hiuksiani varmaan sen parikymmentä vuotta ja nyt pari viimeistä vuotta olen ollut aivan ihastunut omaan keskiruskeaan hiusväriini, ei näytä keinotekoiselta ja sopii omiin väreihini paremmin kuin mikään muu väri. Tylsä jonkun mielestä? No varmaan aika monen mielestä, mutta pääasia että itse pidän, minun päässänihän se tukka on. 😉
Itsellä on vaa pelkät sähköshokki hiukset
Itsellä on vähän vastaava ongelma. Tyttöystäväni on blondi ja muutenkin tosi hyvä kaikessa, mutta jos hän olisi aasialainen niin rakastaisin häntä vielä enemmän.
Täällä ois blondi jolla pitkät vaaleet hiukset ;)
Vierailija kirjoitti:
Vaalea blondi on kyllä kaunis. Mulla on tämmöinen punainen blondi niin en oikein tykkää. Kaverin tummanruskea blondi on tosin aika kiva. Joskus näin oranssi-violetin blondin, se oli aika räyhäkkä.
Punainen blondi = vaalea kupari
Oranssi blondi = mansikkablondin oranssihtava versio (”blorange”)
Tummanruskea blondi = dirty blonde, tummempi versio (”black blonde”)
Violetti blondi = liian kauan hopeashampiota päässään pitänyt platinablindi
😂
https://www.google.fi/amp/s/www.marieclaire.com/beauty/news/gmp2607/blo…
No ihqdaa, ettekste tajuu et blondi kuvaa pään sisältöä ja vaalea sitä hiustenväriä!
Anna se jollekin naisettomalle palstamiehelle.
AP:n kannattaisi antaa tyttöystävälle riittävän runsas lahjakortti kampaajalle. Vinkkaa että hänelle voisi sopia vaaleat hiukset.
Blondit on noloja! 😂
Yksi blondi istui juuri vastapäätä kirjastossa. Ei sopinut kirjaston älymystön oloiseen asiakaskuntaan ollenkaan. Esim. voisitteko kuvitella Hermionen blondin??🤣🤣
Mulla on perus maantienruskeat, pitkät ja paksut hiukset. Ja rakastan tätä väriä, vaikka ennen vihasin ja aina värjäytin. En ole enään värjännyt vuosiin :)
miksi että värjää kemiallisesti vetyperoksidilla tyttökaverillesi upeaa tukkaa`?
Voit hankkia itse vaaleat pitkät hiukset. Aina lähelläsi, problem solved.
Mulla on pitkä blondi tukka tuolla vaatekaapissa, peruukki.
Vaaleat blondit?