Kuunteletko radiota? Jos kuuntelet, mitä kanavaa?
Itse kuuntelin ennen Suomipop-kanavaa, nykyään Novaa. Kuuntelen aina arkisin aamun ja keskipäivän lähetyksen, iltapäivä ei kiinnosta enää niin paljoa. Mitä kanavaa itse kuuntelet ja miksi?
Kommentit (27)
Novaa eniten. kun poikani on kyydissä hän laittaa usein Loopin, joten sitä myös aika paljon.
Ja nyt Jouluradiota. Nykyään kyllä kuuntelen melkein enemmän podcasteja.
Kuuntelen - Radio Suomea tai Yle Österbottenia.
Autossa päällä aina radio rock. Muulloin en radiota kuuntele.
Kuuntelen Yle Radio Suomea. Mielestäni sieltä tulee hyvää musiikkia ja puheita jaksaa kuunnella. Sieltä tulee hyviä ohjelmia ja tykkään Yöradiosta. Tykkään kevyemmästä musiikista ja vanhemmasta musiikista. Radio Suomesta tulee uuttakin musiikkia.
Joskus öisin kuuntelen myös Suomipoppia tai Novaa.
En kuuntele. Soitan mieluummin lempparimusiikkiani.
Nostalgia kotimaiset aarteet. Vain parhaita kotimaisia,eikä puhetta ollenkaan
Yle puhe ennen kun keksivät musiikkia laittaa=((
En kuuntele radiota kun voin samalla vaivalla laittaa spotifyn päälle ja kuunnella vain hyvää musiikkia.
Iskelmää, olen rauhallisemman musiikin perään. Teen työtä missä olen paljon yksin niin tuleepa luirautettua aina kappaleiden mukana. Kaipaan myös puhetta musiikin seuraksi, joten spotify-listat yms ei käy. Kiva myös kuunnella päivän uutisia tunnin välein, ei tarvitse niitä lukea erikseen kännykkä kourassa.
Bassoa (paitsi jos sieltä tulee jotakin suomiräppiä tai jotakin dancehallia)
Lapset haluavat sitten kiss, nrj ja looppia, siellä tosin joku vatipää mongertaa ihan kamalaa enkkua 😭🤮
M45
Novaa ja välillä Aaltoa. Ennen olin suomipopin kuluttaja, mut aikansa kutakin.
mökillä kuuntelen merisään, ennen oli parempi lukija
humppaa kesäiltoina
Vierailija kirjoitti:
Autossa päällä aina radio rock. Muulloin en radiota kuuntele.
Soitetaan mitä halutaan..
Sit soi enter sandman
Sanotaanko näin, että palstan keskimääräinen tyyli huomioiden ei yllätä, että Yle Radio 1 loistaa vastauksissa poissaolollaan.
Radio Helmi yleensä.