Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainun kertakäyttötuttipullon omistajat: olis kysyttävää...

09.05.2006 |

Ostin tänään tuollaisen kertakäyttötuttiksen kesäreissuja varten. Testatiin sitä jo pojan kanssa ja hyvin toimi. Huomasin kuitenkin, että pullo on aika korkea: mahtui juuri ja juuri meidän mikroon, vaikka mun mielestä se ei ole ihan pienimmästä päästä.

Miten teillä, oletteko törmänneet missään siihen, että pullo ei mahtuisikaan mikrouuniin? Kiva jossain kahvilassa pyytää, että lämmitäisittekö pullon vesihauteessa, kun teillä on niin pieni mikro ja meillä tämmönen megapullo... =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, eipä tullut edes mieleeni yrittää tunkea pulloa mikroon, pullon laittaminen vesihauteeseenkin tuntui hankalalta. Lämmitin tetrat vesihauteessa ja kaadoin lämpimän maidon pussiin.

Vierailija
2/5 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

meillä laitan vain pussin sisältöineen mikroon ja sit vasta hylsyyn, pussi on mikrossa usein mukissa tai lasissa missä nyt vaan pysyy pystyssä ja siitä sitten siirrän hylsyyn ja otan siinä sitten kuminauhan pois ja lisään tutin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on aina mahtunut. Pari kertaa ei ole mennyt ja olen ottanut sen pyörivän alalautasen pois, jolloin pullo on mahtunut sinne pohjalle. Vesihauteessa lämmitystä en ole yrittänyt.

Joku kirjoitti että ottaa kuminauhan pullosta pois... Meillä on kyllä kumppari koko ajan pitämässä pussia kiinni, vaikka tutti sitä pitääkin. Ainakin meidän onjeessä näin käskettiin myös tekemään.

Löytyykö kaupoista taas kertispulloja ja pusseja? Viimevuonna niiden valmistuslopetettiin ja nyt taas tarttisin pusseja kesäksi lisää.

Vierailija
4/5 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin pysyy kiinni pelkällä tutillakin joten tästä syystä olen jättänyt kumpparin pois, Treellä ainaskin Vauvatalo Johanna myy vielä pusseja.

Vierailija
5/5 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti Heduli: Kiitos lasivinkistä! Tuo oli hyvä idea, aina ei itsellä oikein sytytä...

Juu... mä ainakin löysin pullopaketin just eilen kaupasta ja pussipakettejakin oli pitkät rivit eli kai niitä taas tehdään...