Koko Suomi leipoo 2018
Onko uudelle kaudelle jo ketjua?
Joko on löytynyt voittajasuosikkia?
Tykkäsin tämän päivän tehtävästä, jossa leivottiin eri maiden herkkuja.
Kommentit (115)
Marista huokuu kateus Riitalle.. En oikein tiedä ees miks mut vastenmielisenolonen ihminen.
Oikea voitti, onnea!
Toivon, että seuraavalla kaudella ohjelmassa on uusi juontaja (ei kuitenkaan Pimiä, Hintikka tai kukaan muukaan maikkariin pesiytynyt vakiokasvo).
Toivottavasti seuraavalla kaudella on uudet tuomarit. Markus ainakin vaihtoon kaksmielisine juttuineen.
Mika voisi kyllä pysyä tuomarina. On aina ystävällinen ja kannustava.
Mun mielestä oli vähän hölmöä, että leivontakilpailussa ratkaisevaan osaan nousi se, että osaako käsitellä ja perata kalaa. Vaikka Laura taisi selkeästi ollakin huonoin finalisteista niin silti tehtävä oli mielestäni tyhmä.
Minulle oli sama kumpi voittaa, Riitta vai Mari. Mutta nyt viimeisessä jaksossa..Mari leipoo kotona perheelleen myös säästösyistä, Riitta kotona vaan leipoakseen; jos ei tuu ketään käymään eikä kotona syödä niin laitetaan roskiin!! Nyt en käsittänyt, meni maku koko Riittaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle oli sama kumpi voittaa, Riitta vai Mari. Mutta nyt viimeisessä jaksossa..Mari leipoo kotona perheelleen myös säästösyistä, Riitta kotona vaan leipoakseen; jos ei tuu ketään käymään eikä kotona syödä niin laitetaan roskiin!! Nyt en käsittänyt, meni maku koko Riittaan.
No hän on varakas ja hoikka, Mari ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"omenashtrhuudelia"
Tää herätti hilpeyttä meidän sohvalla 😂😂 teinitkin ihmetteli miksi se on noin kännissä.
Loppurepeämisen aiheutti se sieniretki "ghanttarellejä" ja ryntäys pusikkoon 😂😂 ihan kuin olis puistokemistien metsäretkeä kuvattu!Että oikein koko perheen voimin ilkutte juontajan puhetyyliä. Oot kyllä mahtava vanhempi kun ruokit tuollaista koulu/työpaikkakiusaajakäytöstä teineissäsi.
Juontajan äänenkäytön nyt vaan tulee olla kunnossa! Se on työn ainoa vaatimus. Lisäksi käytös on muutenkin epäluontevaa, tuntuu että kilpailijoitakin häiritsee hänen iholle tulemisensa.
Summa summarum, ohjelmassa on juontaja joka ei ole hauska (formaatin muissa versioissa juontajan tehtävä on nimenomaan viihdyttää), ei luonteva, eikä edes osaa artikuloida selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Mika voisi kyllä pysyä tuomarina. On aina ystävällinen ja kannustava.
Ohjelmassa on tarkoituksella "good cop, bad cop"-parivaljakko, toinen jota kilpailijat jännittävät ja toinen joka pehmentää kritiikkiä. Suomalaisten on jotenkin hirveän vaikea ymmärtää tätä, Idolsien ilkeää tuomariakin aina parjataan, vaikka paneeliin aina kuuluu yksi simon cowell -hahmo.
Hei me leivotaan kirjoitti:
Nuorempi tuomari latelee joka jaksossa kaksmielisyyksiä, miksi ei ole leikattu pois, vai onko jo pahimmat leikattu, tänään sanoi naisleipurille että täällä harrastetaan sitomisleikkejä... jotenkin ei sovi ohjelman tyyliin.
Nimenomaan kuuluvat ohjelmaan, englanniksi niitä kutsutaan innuendoiksi. Suomalaiset eivät tosin ole kuuluisia huumorintajustaan...
Marin mies muuten on super hottis. Oikeen silmät levähti kun kaveri tuli ruutuun. :-D
Olispa semmonen miesystävä joka leipois mulle! Nyt ystävänpäivänä esim. omatekemä, itse suunniteltu nimikkoleivos. <3
Vierailija kirjoitti:
En kanssa ymmärrä, miksi useasti tähtileipuriksi valittu Petri putosi tässä vaiheessa. Vaikka arvosteltaisiinkin sen kilpailupäivän tuotosten perusteella, ei hän nyt niin huono ollut kun vertaa esim Marin nyytteihin.
Taitaa olla joku kulissien takainen juttu tässä syynä, arvaan minä.
Sinä se varmaan olitkin maistamassa niitä leipomuksia. Kannattaa varmaan seuraavalla kaudella äänestyttää katsojilla, mikä oli parhaan makuinen leivonnainen.
Miksei tälle uudelle kaudelle ole ketjua?
En kanssa ymmärrä, miksi useasti tähtileipuriksi valittu Petri putosi tässä vaiheessa. Vaikka arvosteltaisiinkin sen kilpailupäivän tuotosten perusteella, ei hän nyt niin huono ollut kun vertaa esim Marin nyytteihin.
Taitaa olla joku kulissien takainen juttu tässä syynä, arvaan minä.