Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaukosuhde

Vierailija
19.11.2018 |

Mulla on sellainen ongelma, että tapasin netissä viime kesänä ihanan miehen, joka oli huomaavainen, laitteli hirveesti viestiä ja halus soitella. Ensimmäiset kuukaudet meni ihanasti, ja sovittiin että ei tapailla muita. Sitten hänen puoleltaan yhteydenpito hiljeni. Nähdään edelleen, ja laitellaan viestiä, mutta hän ei tunnu olevan enää valmis suunnittelemaan mitään etukäteen, ei laita oma-aloitteisesti viestiä muutakuin ehkä huomenta ja vastaileekin paljon vähäsanaisemmin. Sanoo ettei häntä kiinnosta muut, mutta en ymmärrä mistä tämä "hiljaisuus" johtuu. Eikö nyt tämän suhteen alkuajan pitäisi olla sitä romanttista honeymoon aikaa? Kun ollaan fyysisesti yhdessä niin on kivaa ja seksi on hyvää.

Onko tämä juttu toivoton? Vai olenko vaan vainoharhainen ja hän on perus mies joka ei näe enää tarpeelliseksi nähdä liikaa vaivaa kun on jo "saanut" minut.

Kommentit (3)

1/3 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi kaukosuhteet tahdo muutenkaan toimia. Jos harvakseltaan näkee niin eihän siinä edes opi toista tuntemaan. 

Harvat näkemiset ovat tavallaan highlight-juttuja, kummankaan ei tarvi panostaa siihen mikä oikeasti määrää elämän, eli se tylsä arki ja arjen sattumukset.

Sitä voi useamman vuodenkin olla etäsuhteessa ja kaikki hyvin. Sitten kun päätyy samankaton alle asumaan niin saattaa päähän pälkähtää että erhepä erhe oli tämä.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
2/3 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein näette? 

Itselleni kävi niin, että tapailu sujui hyvin ja pääsimme tapaamaan vain joka toinen viikonloppu. Sitten miehelle tuli esteitä, että emme nähneet puoleentoista kuukauteen. Aloin miettiä, onko tämä nyt tässä. Ilmaisin myös närkästykseni asiasta. Puhelut harvenivat ja mies vastasi viesteihin pitkällä viiveellä. Sitten tuli jälleen viikonloppu, jolloin olimme sopineet tapaavamme. Mies laittoi viestin, jossa kertoi, että pitää muuttaa suunnitelmia. Ei siis perunut tapaamista, mutta ehdotti, että tapaamme eri tavalla ja eri aikataululla kuin olimme sopineet. Minulla meni hermo ja laitoin viestin, että haluaako hän enää nähdä ollenkaan. Mies laittoi viestin, että parempi ettei enää nähdä. 

Surullinen ja tavallinen tarina ja ajatttelin, miten olin taas näin tyhmä, etten tajunnut tätä jo aiemmin. MUTTA: laitoin hänelle vielä viestin ja kysyin, voisimmeko vielä tavata ja puhua asian kasvotusten selväksi. Mies suostui ja järjesti työkuvionsa siten, että tapasimmekin sillä aikataululla, kuten aiemmin sovimme. Kun tapasimme, hän pyysi anteeksi sanojaan ja kertoi, ettei tarkoittanut, mitä sanoi. Sanoi, että haluaa ehdottomasti jatkaa. Kertoi, miten oli ollut epävarma suhteestamme ja häntä vaivasi itseäänkin, kun joutui perumaan tapaamisiamme. Pelkäsi, että olen suuttunut. Saimme asian puhuttua selväksi ja sen jälkeen olemme pitäneet vieläkin tiiviimmin yhteyttä ja kaikki on hyvin. 

Olin siis ihan varma, että mies oli häipymässä, mutta kävikin täysin päinvastoin. Mies ehdotti jopa, että seuraavalla kerralla tapaan miehen vanhemmat, eli ihan tosissaan taitaa olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa että edes yksi onnellinen tarina❤️

Nähdään 1-2 viikon välein. Itsehän olen siis melko kärkäskin sanomaan suoraan jos joku vaivaa, ja tuntuu että tämä tilanne vaivaa minua enemmän kuin häntä.

Ehkä pelkään että hän kyllästyy. Luulisin että meille olisi helpompaa nimenomaan asua saman katon alla sillä silloin ei tarvitsisi sumplia niin paljon aikatauluja mikä on molemmille hankalaa, sillä vuorotyöt yms.

Lisää kokemuksia ja näkemyksiä ja vinkkejä ja vertaistukea saa laittaa!