Ihastunut vaikka ulkonäkö ei miellytä
Vähän liioiteltu otsikko, kyllä tuota miestä katselee mielellään mutta ei aiheuta mitään "vau!" -reaktiota. Sellaista seksuaalista kiinnostusta ei oikein ole, tosin se voi johtua siitäkin että minulla on matala libido. Minulla on kuitenkin valoisa olo hänen seurassaan ja perhosia vatsassa.
Olen miettinyt, onko tämä sittenkään ihastusta. Olenko vain syvästi kiintynyt kaverillisesti? Kuitenkin tämän ihmisen kanssa olisi kiva treffailla, viettää arkea, olla hellä häntä kohtaan... Hän on usein mielessäni ja ajatukset ovat lämpimiä.
Ajatuksia, kohtalotovereita? Kuulostaako ulkopuolisen korvaan siltä, että on parempi olla vain kavereita vaikka yhteenkuuluvuuden tunne onkin vahva?
Kommentit (3)
Kai sitä voi ihastua ihmiseen, jonka ulkonäkö ei joka suhteessa ihannettasn vastaa. Nimenomaan jos tuntee ihmisen ja tuntee jonkinlaista sielunkumppanuutta.
Pari vuotta tuntemista takana, vaihtelevasti ollaan nähty kaveripohjalla. ap
Kuinka pitkään olette tunteneet? Oma nykyinen suhteeni alkoi suunnilleen noin. Viidennellä tapaamisella vasta tuntui selvää seksuaalista vetovoimaa. Menimme sitten sänkyyn ja enpä ole koskaan nauttinut seksistä näin paljon! Suosittelen ehdottomasti ainakin sen kortin katsomaan, jos tulee tilaisuus. ;)