Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös on ihan uskomatonta. Päihdeongelmaa, väkivaltaa, vallankäyttöä. Milloin tästä pääsee eroon?

Vierailija
18.11.2018 |

Olen tehnyt eroprosessia kesästä asti. Vihdoin olen siinä pisteessä, että pystyn sen tosissaan tekemään.

Mies käyttää piriä. On väkivaltainen, raivoaa usein, haukkuu mua, katoilee jne. Viimeksi näin hänet kolme viikkoa sitten. Kaksi viikkoa sitten sunnuntaina puhuimme viimeksi ja silloin sanoin että en pysty tähän enää.

Sen jälkeen mies on ollut taas kadonnut. Sanoin että meidän pitää jutella kasvotusten.

Viimeksi tänään yritin soittaa, edellisen kerran soitin viikko sitten. Ei vastaa.

Mun kaikki tavarat on miehen luona. En pääse tästä ikinä eteenpäin ellen saa tavaroitani, haluan tämän nyt päätökseen.

Mieshän voi olla vaikka seuraavan kuukauden vastaamatta! Mitä voin tehdä?

Tämä on ollut raskain vuosi koko elämäni aikana. Olen kuin varjo entisestä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhteyttä asunnon omistajaan, ja neuvottelisin asiasta. Jos ei ole pelkuri omistaja pääset mahd. vähin äänin hakemaan omasi pois sieltä. Tilanne on hankalampi, jos olet asunut asunnossa ilmoittamatta, etkä vain kyläillyt silloin tällöin,silloin tavarat meni siinä hyvin mahdollisesti

Vierailija
2/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aikanani jätin tavarani. Ne voi hankkia uudet. Elämä sen sijaan valuu hukkaan odottaessa. Jos oikeesti olet valmis niin katoat vain hänen elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nyt sitte majailet, jos sun kaikki tavarat on miehen luona?

Vierailija
4/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaista tavaraa siellä on, että et voi tehdä loppuelämäsi tärkeintä siirtoa ilman niitä?

Vierailija
5/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin jatkamisen kannalta oleellista sinne jäi? Voitko suhtautua niihin sotakorvauksina, typerästä miesvalinnasta koituneena maksuna? Ja hankkia uudet tavarat ja oppia virheestäsi? Krääsä on kuitenkin vain krääsää, elämiä on vain yksi.

Vierailija
6/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa on enää juteltavaa? Sulla nyt tuskin mitään arvokasta tavaraa miehen luona on joten hanki uudet ja unohda koko mies. Ei muutu tuosta ainakaan paremmaksi.

Vierailija
7/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi turvaa tavaranhaun tarvittaessa.

Vierailija
8/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmänkin siltä, että mies yrittää päästä sinusta eroon. Mikset silloin ottanut tavaroitasi, kun viimeksi juttelitte? Ehkäpä oot jotenkin jäänyt kiinni tuohon mieheen.

Vierailija
9/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tajua mikä tuossa eron tekemisessä on noin pitkään voinut kestää. Oisit vaan laittanu hemmon ulos tai muuttanut itse.

Ihan turha odotella että mösjöön kanssa voi keskustella. Lopeta itsellesi valehtelu ja pistä hemmo ulkoruokintaan.

Vierailija
10/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi turvaa tavaranhaun tarvittaessa.

Tämä ei itseasiassa pidä paikkaansa. Itse en ainakaan saanut apua omien tai edes lasten tavaroiden hakemiseksi.

Vierailija
11/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelinkin että tänne ei voi kirjoittaa. Esimerkiksi miehellä on mun kotiavain. Ja kaikkea muuta, vaatteita, ihan kaikkea, jotka ovat mulle tärkeitä ja jotka mulla on täysinäinen OIKEUS saada! Ihan uskomatonta!

Mulle eroaminen on hankalaa. Varsinkin ihmisestä jonka kanssa on ollut myös hyviä aikoja. Ei kaikki ole niin mustavalkoista. Ei kaikki tapahdu hetkessä.

Ap

Vierailija
12/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin yhteyttä asunnon omistajaan, ja neuvottelisin asiasta. Jos ei ole pelkuri omistaja pääset mahd. vähin äänin hakemaan omasi pois sieltä. Tilanne on hankalampi, jos olet asunut asunnossa ilmoittamatta, etkä vain kyläillyt silloin tällöin,silloin tavarat meni siinä hyvin mahdollisesti

Ei kai se noin voi toimia? Silloinhan kaikenmaailman eksät voisivat sanoa, että asun vielä täällä, avaatko oven että pääsen hakemaan tavarani. Ei toisen asuntoon voi noin vain lompsia sisälle saati alkaa tavaroita keräilemään.

Minä neuvoisin ap:tä miettimään onko ne tavarat oikeasti niin tärkeitä että et voi elää ilman niitä vai annatko vaan olla ja käännät uuden sivun elämässäsi, se voi nimittäin olla paljon arvokkaampaa kuin mitkään lempihupparit ja naamarasvat.

Vierailija
13/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelinkin että tänne ei voi kirjoittaa. Esimerkiksi miehellä on mun kotiavain. Ja kaikkea muuta, vaatteita, ihan kaikkea, jotka ovat mulle tärkeitä ja jotka mulla on täysinäinen OIKEUS saada! Ihan uskomatonta!

Mulle eroaminen on hankalaa. Varsinkin ihmisestä jonka kanssa on ollut myös hyviä aikoja. Ei kaikki ole niin mustavalkoista. Ei kaikki tapahdu hetkessä.

Ap

No sitten jatkat eksässä roikkumista. Oma valintasihan tuo on.

Vierailija
14/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onhan sulla toki omiin tavaroihisi oikeus, mutta kannattaa silti miettiä että onko jotkut farkut niin tärkeää, että menet piripään kotiin välejä niiden takia selvittämään. Mutta sinne asuntoon et varmaan pääse ilman asukkaan lupaa, joten joko odotat ja yrität järjestää tapaamista tai annat olla. Oman lukkosi voit sarjoittaa uudelleen niin avainhuoli on sillä kuitattu.

Erot voivat olla nykiviä, ymmärrän kyllä. Mutta nykäise nyt itsesi kunnolla eteenpäin ja uusiin suuntiin. Itsesi vuoksi.

Vierailija
15/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😑

Vierailija
16/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lukot.

Vierailija
17/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota yhteyttä enää mieheen ellei lyhyt viesti, niin pääset helpommin eroon. Sun nykyinen asuminen on tärkeämpää. Sinuna jättäisin tavarat sinne tai hakee tärkeimmän isännöitsijän, huoltoyhtiön, vuokraisännän, sukusi tai poliisin avulla, jos on lapsuuden valokuvia tms. Älä neuvottele enää miehen kanssa tai kysy mitään, vaan lähde. Sulla on uusi elämä muualla ja hätätilanteessa voit jutella kriisipuhelimeen, jos ero ottaa koville. Tunteita ei tarvitse lopettaa kuin seinään, mutta asu muualla ja kiinnitä huomiosi muihin positiivisiin vaihtoehtoihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän