Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miesten mielestä yli 40 vuotias nainen voi tehdä?

Vierailija
18.11.2018 |

Parisuhdetta ei voi olla, töihinkään ei kelpaa ja ystäviä miehet eivät tarvitse. Onko 40 vuotta täyttänyt nainen tarpeen ainoastaan lastenhoitaja ja kotipiika. Olisiko maailma parempi paikka jos naiset poistetaan siinä iässä?

Itse totesin että jos en suostu tulevan ex mieheni ilmaiseksi palvelijaksi kun hän viettää aikansa uuden vaimonsa kanssa niin muuta perhettä ei ole. Kuinka pitkälle pelkkä työ, vanhempien hoitaminen ja lastenlasten odottaminen riittää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on se mitä se nainen itse tahtoo tehdä. Muiden mielipiteillä ei ole väliä tällaisessa asiassa

Vierailija
2/6 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pääsi ja itsetuntosi kuntoon ja etsi uusi mies, jonka kanssa suhde toimii ja kipinää löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihme höpinää. 

Parhaassa työiässä. Mies löytyy varmasti jos vaan tuot ilmi, että olet saatavilla. 

Vierailija
4/6 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on se mitä se nainen itse tahtoo tehdä. Muiden mielipiteillä ei ole väliä tällaisessa asiassa

Väännäpä nyt rautalangasta miten voi olla parisuhteessa ja nauttia perhe-elämästä jos ei ole kumppania? Kyllä siinä muidenkin ihmisten mielipidettä vähän kysytään eikä voi kaikkea itse päättää.

Vierailija
5/6 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi sä kyselet täällä ihan tyhmiä? Miesten mielipiteellä ei ole mitään väliä.

Vierailija
6/6 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi sä kyselet täällä ihan tyhmiä? Miesten mielipiteellä ei ole mitään väliä.

Edelleen, jos haluaa uskollisen parisuhteen niin jotain tekemistä on varmaan miestenkin mielipiteillä ellei ole lesbo tai bi.

En kestä sitä että suhteessa ollaan vain koska passaa miestä ja antaa pitää muita naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän