Miten soitan lääkäriajan ilman ääntä?
Ääni on kadonnut ja täytyisi huomenna mennä lääkäriin. Miten tosiaan saan ajan, kun soittamalla täytyisi varata ja ääntä ei lähde..? Asun yksin joten ei ole ketään läheistä joka voisi puolestani soittaa.
Kommentit (7)
Työterveys? Silloin voit ottaa yhteyttä sähköpostilla/ajanvaraus netissä.
Ei ole nettiajanvarausta valitettavasti.
Työterveyteen pitäisi tosiaan mennä, niin voiko sinne vaan kävellä sisään ja sitten ottavat vastaan kun kerkeevät, vai? Vai voinko mennä tklle, siellähän on ainakin se lääkärin vastaanotto ilman ajanvarausta?
Ap
Ei hätää. Itse olen kerran soittanut kuiskaten, kun ei muuta tullut.
Työterveyteen tietysti kun sellainen on.
Kyllä se ääni huomenna sen verran pihisee.
Mielenkiintoinen kysymys silti, onhan kuuroillekin palveluita, jotenkinhan he hoitavat mm lääkäri ajanvaraukset.
Jos et saa ketään soittamaan puolestasi (kysyisin itse jopa pomolta tekstarilla jos siis tarvitsisin sl-todistusta töihin) niin mene työterveyteen aamulla paikan päälle heti sen avauduttua (jotta saat vielä ajan) ja kähise tai kirjoita asiasi vastaanotossa.
Minä olin viikon ilman ääntä noin kuukausi sitten. Ääni oli pelkkää pihinää pe-illasta su-iltaan, mutta maanantaina tuli jo örinää, joten sain lääkärin varattua puhelimitse. 😄 Tsemppiä, ja muista ettet edes yritä puhua niin paranet nopeammin!
Eikö siellä ole nettiajanvarausta? Jos ei, niin sitten vain menet paikan päälle.