Kylässä pahaa omenapiirakkaa
Miten selviitte kahvittelu tilanteesta jossa tarjotaan kaiken maailman piirakoita itse en vaan voi niitä sietää ja tässä oli niin kuvottavaa tuorejuustoa eikä lainkaan sokeria oksensin vieraiden vessaan ja kerroin hätävaleen että mulla paha migreeni
Kommentit (18)
En ainakaan ota jos ei tee yhtään mieli ja jos tuputetaan piilotan salaa lautasliinaan ja heitän roskiin ulkona
Ryhdy valekeliaatikoksi. Et kerro etukäteen kyläpaikassa, katsot tarjoilut, ja jos huonot, et voi syödä, koska keliakkia.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy valekeliaatikoksi. Et kerro etukäteen kyläpaikassa, katsot tarjoilut, ja jos huonot, et voi syödä, koska keliakkia.
Ei se mikään keliatia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään keliatia ole.
Juu, kannattaa ainakin ottaa ensin selvää termeistä.
Se olisi hieman paha, kun emäntä tietäsi taudista enemmän kuin tämä keliaakikko 🙄
Kyllä mä elämää kestän mut en pahaa ruokaa jota tuputetaan
Jos et halua syödä juustokakkua, sano olevasi laktoosi-intolerantti tai raskaana. Olen jostain lukenut, että raskaana olevan pitää välttää tuorejuustoja. En tiedä, pitääkö paikkansa, mutta ainahan voi kokeilla.
Sano että olet foodie: syöt vain michelin-tasoista ruokaa eikä tämä tekele, jota omenapiirakaksi kutsutaan, ole sitä.
Pyydä resepti. Sillä tavalla et vahingossa erehdy tekemään samaa pahaa piirakkaa.
Löysin tän reseptin oli jotain diabeetikkojen piirakkaa ihan hirveetä
Vierailija kirjoitti:
Syö väkisin ja oksenna pöydälle.
Heh tää olis paha. Ehkä seur kerralla olisi laadukkaampi kattaus.
Huonovointinen kirjoitti:
Miten selviitte kahvittelu tilanteesta jossa tarjotaan kaiken maailman piirakoita itse en vaan voi niitä sietää ja tässä oli niin kuvottavaa tuorejuustoa eikä lainkaan sokeria oksensin vieraiden vessaan ja kerroin hätävaleen että mulla paha migreeni
Kiitti vaan, kävit meillä! Olisit voinut sanoa suoraankin. Tiesin että migreeni oli tekosyy, mutta luulin sinua bulimikoksi. Oot tainnut lihota viime aikoina?
Kieltäydyt kohteliaasti tarjoiluista.