Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun kaikki päivittelevät tyttövauvamme kokoa.

Vierailija
09.05.2006 |

Syntyi vähän yli neljäkiloisena.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää kun vauvojen pitäisi olla jo jotain missejä.

Vierailija
2/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttö syntyi 1300g painavana ja nyt 1v9kk iässä yksi tuttu lastentarhanopettaja ( on siis tottunut näkemään lapsia) sanoi, että noin pieni, eihän se ole vielä vuottakaan! Tyttö painaa n. 9kg ja on 80 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Kuopukseni painoi syntyessään 4.5 kiloa ja siitä kyllä sai kuulla. Ei ollut sokeriongelmia tms. Poika " vaan" oli iso.. voi sitä taivastelun määrää :)

Vierailija
4/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso vauva on POSITIIVINEN asia! Ei varmasti kukaan pidä isona syntynyttä ja hyvin kasvavaa vauvaa huonona asiana. En ymmärrä miten joku voi ottaa ison koon " päivittelemisen" negatiivisesti vastaan, minusta se on vain kehumista.

Itse olen tavattoman ylpeä että meidän 1-vuotiaamme on 1,5-vuotiaan mitoissa.

Vierailija
5/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se syntymäpaino mitään sano, oma syntyessään yli nelikiloinen on syntymänsä jälkeen painellut aina -1 käyrällä. Ja ruokaa on saanut;)

Vierailija
6/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielenkiinnosta kysyn??ja hyvin kai selvisi jäikö mitään?

Vierailija
7/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoikka ja 170 cm pitkä. Samoin molemmat lapseni ovat hoikkia. Anna niiden ihmetellä. Minäkin sain kuulla kun tytöt oli vauvoja että onpas painavia jne...Varsinkin yksi LIHAVA ystäväni jolla itsellä kas kummaa oli pieni hentoinen vauva suorastaan ivaili. Teki mieli sanoa, että kato mikä omasta lapsesta tulee kun on tommoset geenit..

Vierailija
8/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö syntyi viikoilla 42+3 ja painoi 4040g. Kyllä oli kans kaikkien mielestä iso tyttö. Itse olin tyytyväinen kun oli niin jämäkkä vauva alusta lähtien.

Vierailija
9/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi yksi rouva kysyi että onko syntynyt keskosena kun on niin pieni. Hieman alakäyrän yläpuolella mennään eli on ihan normaalikokoinen. Nyt 5½ kk vanha ja täysimetyksellä vielä. Ja ei tämä äitikään mikään jättiläinen ole ikinä ollut.

Vierailija
10/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat nelikiloisia. Eli mitenkään päin ei tunnu olevan hyvä...