Olen 40v mies. Minulla on kaksi lasta ja vaimo..olen seksisuhteessa..
Olen 40-vuotias mies. Minulla on vaimo ja kaksi lasta. Tutustuin netissä 24-vuotiaaseen naiseen. Hän on oikea unelma..kaunis, älykäs ja seksikäs..nykyisin olen hänen kanssaan seksisuhteessa ja tunteita on myös. Aion kaikesta huolimatta pitää perheeni kasassa. En vain jaksa arkea ilman tuota nuorta naista.
Kommentit (11)
Missähän se nuorten naisten ja vanhojen miesten suhteista nillittävä kaveri nyt on?
Mahtavaa, että voit edes täällä mamma palstalla kehua...
Kokeile kotona?
En ymmärrä mitä se 24-vuotias nainen saa tuosta, toivottavasti edes jonkinlaista korvausta.
No ei siinä mitään, itseäni vain surettaa että niinkin nuoret naiset menevät pilaamaan itsensä, ja siinä sivussa vielä muutamat parisuhteet. Mutta hedonismin kulta-aikaahan me elämme tässä maassa.
En osaa nähdä itseäni vanhana herrana näiden jo nuorena hairahtuneiden moraalittomien milleniaalien hoidettavana.
Toiveajattelua... Sulla ei edes seiso enää.
Jos mietitään eroja niin vaimo on tumma, pyöreä, alemmin koulutettu ja ei niin älykäs
Toinen nainen on vaalea, korkeasti koulutettu, älykäs, hyväkroppainen
Minä jätin aikanaan 40 v vaimon ja otin tilalle 28v naisen. Itse olin 40v. Nykyään vaimo seurustelee 60v miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä jätin aikanaan 40 v vaimon ja otin tilalle 28v naisen. Itse olin 40v. Nykyään vaimo seurustelee 60v miehen kanssa.
Heh.. oikein sille
Ihan varmasti joo. Montako hunttia maksat per varvi?