Olen 165cm mies
Perseestä. Tuleeko kukaan ikinä pitämään minusta romanttisessa mielessä?
Kommentit (16)
Ei se 170cm ole yhtään sen parempi..
No älä huoli, kyllä tulee. Vakka kantensa valitsee, sanotaan ja aivan satavarmasti löydät sen oikean.
Oikein hyvä pituus, se romanttinen puoli on sitten kiinni ihan muista asioista.
Mitäs tuo nyt haittaa. Sydän ja korvien väli ratkaisee.
Riippuu monesta muusta tekijästä, ei välttämättä pituudesta lainkaan.
Japanissa olet muita päätä pitempi.
Miksi ei? Minä olen tyhmä, ruma, rinnaton nainen, mutta nappasin ihanan miehen.
Sanoisin että yöelämän lihatiskeillä tuskin olet erityisemmin naisten suosiossa, mutta jos olet mukava ja kunnollinen ihminen, vakavamman kumppanin löytyminen voi hyvinkin onnistua.
Oma mieheni on 167 cm, minä olen saman mittainen. Eipä tuolla pituudella ollut mitään merkitystä kun tavattiin työkaverina ja siinä ajan kanssa toistemme luonteisiin ihastuttiin.
Itse olen 160-senttinen ja kyllä pari epätoivoista on mua piirittänyt... ja onhan ihmisissä nyt muitakin puolia kuin pituus. Oletko ruma, komea, köyhä, rikas, koulutettu, pitkäaikaistyötön, sanavalmis, epävarma vai mitä?
Positiivista kehonkuvaa voi edistää bodaamalla ja taitoliikunnalla kuten tanssilla.
Mä olen palavasti rakastunut itseäni lyhempään mieheen ja myös samanpituiseen, mutta tiedän kyllä, että moni maitotölkin mittainen nainen haluaa itselleen pitkän miehen. Omasta mieIestäni on tärkeämpiäkin ominaisuuksia. (Itse olen hoikka tosin, joten tunnen itseni joka tapauksessa miestä pienemmäksi.)
Älä koe huonommuutta pituudestasi. Aasiassa ja ihan Etelä-Euroopassakin on paljon pieniä naisia. Jos Suomessa pituus on ongelma, niin ei kun yrittämään muualle, mutta turha on silti liikaakaan pituutta korostaa. Ihastuminen ja yhteensopivuus on kiinni niin monesta asiasta.
Pituus ei tee mitään. Monella pitkällä ne sentit voisi mielellään siirtää sen luonteen jatkoksi.
Ei huolta. Ole sinut pituutesi kanssa, ei mitään korokepohjakenkiä tai vastaavia. Ei ole todellakaan miehen tärkein ominaisuus. Monesta naisesta on kiva saada suunilleen samanpituinen ( tasa-arvoisampi) kumppani kuin hojokki.
Sulla on kaikki raajat tallella ja normaali äly (oletan) ja olet terve.
Tiedän parin jossa vaimo on 180 cm ja mies sun pituinen. Onnelliselta parilta vaikuttaa ja lapsiakin 2 kpl.
Jos sulla on joku ongelma itsellä pituutesi suhteen se näkyy ulospäin. Älä suotta murehdi pituuttasi siis!