Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin toisen lapasen, mies vastustaa

Vierailija
17.11.2018 |

Miten saa ylipuhuttua? Vinkkejä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä.

Vierailija
2/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita lehden yleisönosastoon. Nykyään kun lasten vähäinen määrä laitetaan naisten syyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että kättä palelee kun on vaan yksi lapanen

Vierailija
4/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa sille noita lasten vähenemisestä kertovia juttuja ja pakota katsomaan uutisista, miten joka saamarin poliitikko on asiasta niiiiiiin huolissaan.

(Ai että naisten itsekkyyttä, etteivät suomalaiset lisäänny? Niinpä taas.)

Vierailija
5/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä22396 kirjoitti:

Sanot että kättä palelee kun on vaan yksi lapanen

Aijj stana, enpä huomannutkaan 😂

Vierailija
6/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut että lämpimät kädet on molempien etu, mutta mies on armoton :(

Ap

Vierailija
7/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormikkaat voisi olla jonkinlainen kompromissi välillänne.

Vierailija
8/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miestäsi kuvitella itsensä sinun tilanteeseesi. Käske ajatella sitä kylmyyttä, jota toinen kätesi kokee talvisin. Sano, että voit maksaa toisen lapasesi itse, ettei miehesi tarvitse siihen sijoittaa. Uskon, että pienen taivuttelun jälkeen suostuu.

Vierailija
9/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaikka ystävää ostamaan langat. Sitten työmatkoilla ja silloin, kun mies on poissa voit hitaasti edetä neulomisessa. Hyvällä tuurilla saat lapasen valmiiksi jo talveksi.

Vierailija
10/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset saa toista lapasta?

Käyttääkö miehesi kuitenkin kahta lapasta, ja vaatii sinun palelluttamaan toisen kätesi?

Voisitko vaihtaa lapasen pakkasella vuoroin toiseen käteen, mikäli miehesi on ehdoton, eikä anna lupaa toiseen lapaseen?

Onko teillä molemmilla kuitenkin kaksi kättä??

Vierailija
11/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske miestäsi kuvitella itsensä sinun tilanteeseesi. Käske ajatella sitä kylmyyttä, jota toinen kätesi kokee talvisin. Sano, että voit maksaa toisen lapasesi itse, ettei miehesi tarvitse siihen sijoittaa. Uskon, että pienen taivuttelun jälkeen suostuu.

Mies varmaan pelkää, että joutuu hamaan maailman tappiin olemaan vastuussa lapasen ylläpidosta ja osallistumaan parsinlankojen ostoon. On ne sellaisia saitureita ja kitupiikkejä nää suomalaiset miehet. ☹️

Vierailija
12/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän muijal on pipo, se riitäkköön! Hiton ahneita nykymuijat!

Vierailija
13/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nainen, otat homman omiin käsiin. Mieheltä ei tuollaisia kysellä. Mars kauppaan ja hommaat sen toisen lapasen, tai jotkut kivat nahkahanskat.

Vierailija
14/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähitellen laittanut rahaa säästöön ja ostanut itselleni toisen lapasen. Mies huolehtikoon omista lapasistaan.

Vierailija
15/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni-ikäero on melko raskas, kannataa odottaa, kun mies huomaa miten omatoiminen lapsi on kasvaessaan niin ehkä hän suostuu toiseen. Jos lapsi on jo vanhempi tai itselläsi alkaa olla aika täynnä niin sitten ei auta muu kuin vaihtaa miestä tai unohtaa lapsi haave.

Vierailija
16/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies ei suostu niin pitäkööt sinua sitten siitä kädestä, jossa ei ole lapasta , aina kun menette ulos. Kylmähän siinä tulee pakkasella, jos ei ole lapasta. Lämmittäköön mies kättäsi sitten, jos on niin nuuka.

Vierailija
17/17 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni-ikäero on melko raskas, kannataa odottaa, kun mies huomaa miten omatoiminen lapsi on kasvaessaan niin ehkä hän suostuu toiseen. Jos lapsi on jo vanhempi tai itselläsi alkaa olla aika täynnä niin sitten ei auta muu kuin vaihtaa miestä tai unohtaa lapsi haave.

Nyt olen nähnyt kaiken.

Mitä oikein ajattelit??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi