Miksi jätkä vaatii saada nähdä kuvan vaikka olen nainen?
Olen kirjoitellut yhden jätkän kanssa. Haluaisin tavata hänet, koska hän on komea ja sexy. Lähetti siis ITSE minulle kuvia ennen kuin pyysin. Olen jo ajatellut häntä siinä mielessä.
Nyt tuo jätkä kuitenkin käyttäytyy kuin ääliö. Hän haluaa nähdä minun kuvani ennen tapaamista. En halua kuvia lähettää, koska olen kaunis livenä eikä kuvat tee minulle oikeutta. Ärsyttää tuon jätkän halpamaisuus! Miksi hän pelaa tunteillani? 😡
N23
Kommentit (12)
Miksi et halua lähettää? Oletko valehdellut ulkomuotosi 30kg kevyemmäksi?
Tottakai hän haluaa nähdä sinun kuvat. Hän ei voi tietää 100 % että olet se kuka sanot olevasi. Ehkä olet mielestäsi nätti, mut tiedätkö sanonnan kauneus on katsojan silmissä. Hänestä saatatki olla susiruma kermaperse, ei millään pahalla. En minäkään tai tervejärkisesti ajattelevat lähtisi treffeille jonku kans koka ei suostu lähettää kuvaa itsestä. N 27
Jos et halua naamaasi näyttää niin laita tissikuva.
0/5 - todella huono. Viikonloppu tuo aina huonot trollit esiin kätköistään.
Ei ole provo. Miksi olisi? En halua jakaa kuvaani siitäkään syystä, että olen tunnettu monelle (influencer).
Ap
Olet korkeintaan 14v kirjoituksistasi päätellen, siksikö et halua lähettää kuvaasi, että mies saisi tietää sinun olevan sakkolihaa?
Ihan vaan käytännönläheisenä ihmisenä kiinnostaisi että minkälainen suohirviö sieltä olisi tulossa. Ei sen kummempaa :D
Kuten sanottua, olen livenä kaunis. Miksi se ei riitä jätkälle? Miksi valehtelisin hänelle? Ansaitsen influencirina paljon paremmin kuin hän opiskelijana.
Ap
Taidat olla itseäsi täynnä, ei jatkoon.
Mikä on influesser. Suurpääoman orja?
Ei hän voi tietää että oletko sittenkin vaikka Pertti 50.