Onkohan parisuhde loppusuoralla?
Tajusin, ettei olla miehen kanssa ainakaan kolmeen päivään puhuttu toisillemme, muutaman kerran pakollinen "moi" sanottu. Kyse ei ole mistään mykkäkoulusta, kummallakaan ei vaan ole enää mitään sanottavaa toiselle. Ollaan vähän päälle 30, yhdessä asuttu 6v.
Kommentit (3)
Ja kumpikaan ei tee vuorotyötä vaan olette samassa rytmissä ja useita tunteja yhtä aikaa kotona? Onko jommallakummalla kiire töissä? Nämä olisi meidän parisuhteen selitykset jos ei olla puhuttu. Vuorotyö tekee 5-6 päivän katkon kun ei nähdä yhtä aikaa hereillä kuin joskus tuon moin verran.
Mutta varmasti on jotain muitakin merkkejä jos ei mene hyvin?
Nojaa. Miltä susta tuntuu? Mitä itse haluat? Jos kaipaat piristystä ole aloitteellinen ja katso mitä mies tuumaa. Jos ei tuumaa mitään kerro mitä ajattelet ja miettikää yhdessä ratkaisu. Joskus on kiireisiä ja hiljaisia kausia elämässä, syyt on monet. Parisuhde on vähän sellainen ikuinen työmaa, mun mielestä kannattaa aina vähintään yrittää paitsi jos ihan oikeasti tunteita ei enää ole tai parisuhde uhkaa omaa terveyttä, puoliso väkivaltainen tms... lopulta kukaan muu ei kuitenkaan tiedä kuin sinä itse.
Siltä vähän vaikuttisi.