Epäilen esimieheni olevan humalassa, sylkee sähköpostiinin tällä hetkellä omituisia viestejä....
Miten ottaa asia puheeksi kun tavataan?
Aivan hullua tekstiä syöttää sinne, toki olemassaoleviin aiheisiin, mutta tyyli on aivan eri kuin normaalisti, ja nyt puolen tunnin sisään on tykyttänyt neljä eri viestiä... illemmalla aiemmin yhden.
Ei ollenkaan normaalia käytöstä, lähimainkaan.
Voisinko vaikka copypastella laittaa ensiviikolla hänen sylkemänsä tekstit hänelle, ja vastata niihin? Vai muita ideoita?
Kommentit (16)
Noo riippuu teidän välisestä suhteesta mikä tuntuu asiallisesta ja hyvältä tavalta toimia. Itse taitaisin vitsillä vähän piikitellä, että mikäs hätä se perjantai-iltana iski, mutta tämä ei varmaan ihan joka esimiehen kanssa toimi.
Säästä ne niin voit kiristää palkankorotusta sopivassa tilanteessa.
Lisää vaan tulee tavaraa mailiin.
Naurattaisi, mutta viesteistä paistaa hyvin nyt ne ilmeisen perimmäiset ajatukset minusta....
ap
Pistä talteen. Älä reagoi mitenkään.
Itse jättäisin huomiotta, tai jos on hyvät rennot välit esimiehen kanssa, voisin vähän jotain vitsiä heittää perjantaina lujaa menosta tms. Luultavasti hänellä itsellään on huomenna ihan kauhea morkkis kun tajuaa että on lähetellyt kännissä sähköposteja, ja luonteesta riippuen ei välttämättä reagoi ollenkaa hyvin jos asiasta vielä muistutellaan.
Tuo "kiristä palkankorotusta" on aika hullua riskipeliä. Ei tuo ole niin vakava asia, että todennäköisesti pomo suostuisi mihinkään kiristykseen sen takia, sen sijaan oma maine menee sellaisesta.
En vastaisi replynä hänelle, vaan suoraan hänen esimiehelleen.
Ja tietenkin työpaikan työsuojeluvaltuutetulle ja tarvittaessa liittoon.
Tee muistiinpanoja muistin tueksi ja ota postit kuvakaappauksina talteen.
Vastaisin hänelle maanantai aamuna jokaiseen viestiin erikseen.
Copypastea ne tänne. Raati voi arvostella viestien tason.
Kaikki jää toki talteen.
Ihan hiljaa niitä vaan lueskelen.
Taidan mennä nukkumaan ja katson aamulla onko postia tullut lisää. Nyt on kuusi viestiä paukuttanut:)
Kaikkea sitä....
ap
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin hänelle maanantai aamuna jokaiseen viestiin erikseen.
Tämä on hyvä:DD
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mulkvisti tosikko ihminen joka näin tekee, jos viesteissä ei varsinaisesti ole edes mitään törkeää ja suoraan itseä loukkaavaa sisältöä. Miksi se on noin vakava asia, jos joku vähän pöhnässä kirjoittelee höpöjä?
Itse kun olen ainoa nainen it-firmassa niin olen saanut kaikenlaista yöllistä viestiä niin esimieheltä kuin kollegoiltakin, myös suoria seksuaalisia ehdotuksia tarkkaan yksilöitynä mitä haluaisivat minulle tehdä. Minua ne on vaan huvittanut, ja varsinkin sitten maanantaina nähdä nämä sankarit naama punaisena töissä, kun niitä hävettää mitä on tullut kännissä kirjoitettua. Itse suhtaudun normaalisti ja rennosti, niin että tajuavat että en pahastunut .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mulkvisti tosikko ihminen joka näin tekee, jos viesteissä ei varsinaisesti ole edes mitään törkeää ja suoraan itseä loukkaavaa sisältöä. Miksi se on noin vakava asia, jos joku vähän pöhnässä kirjoittelee höpöjä?
Itse kun olen ainoa nainen it-firmassa niin olen saanut kaikenlaista yöllistä viestiä niin esimieheltä kuin kollegoiltakin, myös suoria seksuaalisia ehdotuksia tarkkaan yksilöitynä mitä haluaisivat minulle tehdä. Minua ne on vaan huvittanut, ja varsinkin sitten maanantaina nähdä nämä sankarit naama punaisena töissä, kun niitä hävettää mitä on tullut kännissä kirjoitettua. Itse suhtaudun normaalisti ja rennosti, niin että tajuavat että en pahastunut .
No pitää nyt työpaikkalla joku roti olla!!
Nehän pitävät sinua ihan huor. ana....
Tuleva ex-pomo soitteli aina iltaisin kun oli kaljoitellut, myöhäänkin. Tilitti työasioita ja omia asioitaan. Ei ollut väliä vaikka oli edellispäivänä puhunut samat asiat, joskus jopa samana päivänä.
Loppui kun en enää vastannut. Yritti sanoa että laita tunteihin nää puhelut, työaikaahan se on.
En ollut samaa mieltä, työaika on työaikaa, oma aika omaa.
Voisinko laittaa viestiini hänelle, että "mikäli et muista kaikkea kirjoittamaasi, ne ovat tässä viestiketjussa ylempänä kaikki tallella" -------- vai onko tuo vit*uilua minun puoleltani?
ap
Ja siis, saahan sitä kännissä olla, en minä sillä, mutta tuo mailiin spämmiminen ei tunnu asialliselta.
ap