Nyt taidan luovuttaa naisten suhteen
Ajattelin nimittäin ostaa itsemurhayksiön jumalan selän takaa. Semmoisessa ei ainakaan perhettä perusteta, tai edes asuta naisen kanssa. Ja jos niin hulvattomasti kävisi, että joku nainen kiinnostuisi, niin siitä kämpästä tuskin pääsee eroon :D Siinäpä sitten homehdun kuolemaani asti.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Noh, kuulostaa siltä että ap:llä on sentään huumorintajua. Se sulattaa aika monta turn offia. Nyt kun saisit huumorintajun hyötykäyttöön ja hyvän kautta.
Varmaan joo, mutta taitaa ne turn offit silti viedä voiton.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muutan sun naapuriin kans.
Kyyläävä vanha piika mummo
Eiköhän siellä jo joku kyylä odota. Eipä jumalan selän takaa mitään hemaisevia ja nuoria seksipommeja löydy :D
Ap
Luovutat koska kukaan ei antanut sinulle hemaisevaa seksipommia. Tässä taas näitä miesten realiteetteja elämästä.
En minä nyt kyllä ihan sitä noi kirjaimellisesti tarkoittanut. Ihan vain viittasin siihen, että jumalan selän takana tuppaa yleensä olemaan enemmän niitä vanhoja eläkemummoja kuin nuorempia naisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Yhyy, olen luuseri ja se on naisten vika!"
En kyllä koe sitä niin, että minun kelpaamattomuuteni olisi naisten vika. Tai no tarkemmin ajateltuna onhan siinä toki naisetkin osallisena, mutta eiköpähän se pääsyyllinen ole täällä näppäimistön ääressä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran luovutat naisten suhteen, miten elämäsi muuttuu? Oletko tähän asti yrittänyt? Siis mitenkään konkreettisesti.
Ainakin oletan, että saan sisäisen rauhan. Kun on tavallaan sidottu siihen asuntoon, niin uskoisin, että ei ole ihan niin kova hinku mihinkään perheen perustamiseen tai naisen löytämiseen (tosin sittenhän niitä rynnii ikkunoistakin). Ja olen yrittänyt lähestyä naisia, mutta äärimmäisen heikoin tuloksin. En osaa, enkä ole tarpeeksi kiinnostava. Täytyy myöntää, että olen aika kateellinen niille miehille, jotka osaavat ja löytävät kumppanin/kumppaneita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran luovutat naisten suhteen, miten elämäsi muuttuu? Oletko tähän asti yrittänyt? Siis mitenkään konkreettisesti.
Ainakin oletan, että saan sisäisen rauhan. Kun on tavallaan sidottu siihen asuntoon, niin uskoisin, että ei ole ihan niin kova hinku mihinkään perheen perustamiseen tai naisen löytämiseen (tosin sittenhän niitä rynnii ikkunoistakin). Ja olen yrittänyt lähestyä naisia, mutta äärimmäisen heikoin tuloksin. En osaa, enkä ole tarpeeksi kiinnostava. Täytyy myöntää, että olen aika kateellinen niille miehille, jotka osaavat ja löytävät kumppanin/kumppaneita.
Ap
Minusta tuo kuulostaa rehellisesti sanottuna sietämättömältä marttyyriasenteelta.
Minä lähestyin miehiä äärimmäisen heikoin tuloksin n. 5 vuotta. Nettideitissä otin yhteyttä 2-3 mieheen kuukaudessa. Sitä ennen kävin baareissa. Sopivaa ei vain löytynyt. Kauanko ja miten olet yrittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minusta tuo kuulostaa rehellisesti sanottuna sietämättömältä marttyyriasenteelta.
Minä lähestyin miehiä äärimmäisen heikoin tuloksin n. 5 vuotta. Nettideitissä otin yhteyttä 2-3 mieheen kuukaudessa. Sitä ennen kävin baareissa. Sopivaa ei vain löytynyt. Kauanko ja miten olet yrittänyt?
Noin kymmenen vuotta olen yrittänyt. Yhtään suhdetta ei ole ollut. Montaako naista olen yrittänyt? Varmaan satoja. Pääasiassa netissä olen yrittänyt, koska en käytä alkoholia tai vietä aikaa baareissa. Myös kasvotusten olen yrittänyt tehdä jonkinlaisia aloitteita mm. harrastusystäville. Netti on kyllä siinä mielessä huono paikka lähestyä kun ei ole erityisen komea, ja naisilla taitaa ollaa niitä kosiskelijoita ihan jonoksi asti. Netissä taas toisaalta saa aikaa miettiä mitä "sanoo". Oikeassa maailmassa taas ne mahdollisuudet lähestyä ovat varsin rajalliset.
Ap