Mies on "mustasukkainen" pikkusiskostani :D
Tällä kuluneella viikolla pikkusiskollani (ysiluokkalainen) oli TET-viikko. Pikkusiskoni päätti hakea kotikaupunkiini TET-harjoitteluun ja annoin luvan ottaa myös kaverin mukaan. Siskoni ja hänen kaverinsa tulivat siis meille TET-viikon ajaksi yöksi. Meidän oli puolestaan mieheni kanssa tarkoitus yöpyä hänen veljensä asunnolla, sillä se on tällä hetkellä tyhjillään (mieheni veli on työmatkoilla).
No, maanantai koitti ja sisko kavereineen saapui meille. Maanantai-illalla sisko pyysi, että jäisinkin heidän kanssaan meidän kämpillemme katsomaan leffaa ja viettämään aikaa. Suostuin mielelläni jäämään, sillä näen nykyään pikkusiskoani harvoin.
Mies tuli tästä "mustasukkaiseksi" ja alkoi kinata pikkusiskoni kanssa siitä, kumpi "saa" minut yöksi. Sanoin miehelle, että kyllä hän pärjää YHDEN yön ilman minua, mutta hän intti ettei saa unta yksin. Jäin kuitenkin siskoni ja hänen kaverinsa kanssa kotiimme ja mies lähti veljensä kämpille.
Seuraavana päivänä sain kotiin mököttävän äijän, joka ei kuulemma ollut nukkunut yhtään. Hieman oli kyllä naurussa pidättelemistä, kun aikuinen (30 v.) mies on mustasukkainen pikkusiskostani. Puhuttiin kuitenkin asia lävitse ja mies ymmärsi olleensa pölhö.
Onko muilla kotona samanlaisia miesvauvoja? :D
Kommentit (36)
Olipa taattua Porvoo tarinaa.
Nyt ois hyvä hetki arvioida elämääsi ap. Perjantai-ilta. Istut kotona kissojesi kanssa ja keksit sikamiesfantasioita. Missä meni pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sellainen miesvihaprovo tällä kertaa.
No kuule samaa tulin kommentoimaan. Tällanen sikamiessatu tällä kertaa.
Mukavaa huomata, että täällä muitakin mun tyylillä ajattelevia ☺
En kyllä ymmärrä, miten leivotte musta miesvihaaja-akkaa. :D En todellakaan vihaa miestäni tai miehiä ylipäätäänkään. Kuten jo sanoinkin, mieheni on ihana kaikilla mahdollisilla tavoilla. Välillä myös ihanan höntti mököttäjä. :D
-Ap
Miksi olet tuollaisen lapsellisen, junttimaisen aikuisvauvan kanssa?
Huhhuh, toi vaan pahenee tosta... Kannattaa lähteä, kun (jos) vielä pääset.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ois hyvä hetki arvioida elämääsi ap. Perjantai-ilta. Istut kotona kissojesi kanssa ja keksit sikamiesfantasioita. Missä meni pieleen?
Kotona istun ja mies katselee podcastia olkkarissa. Kissoja meillä ei ole, mutta koiranpentu toiveissa. Ihmettelen vauvapalstan kehitystä. Arkisestakin kokemuksesta leivotaan provo tai "sikamiesfantasia". No, täällä on kaikki hyvin auringon alla. :)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette molemmat jääneet kotiin?
Pikkusiskoni halusi viettää aikaa minun ja kaverinsa kanssa, ei mieheni. Vaikka mieheni kuuluukin jo perheemme vakiokalustoon, niin välillä on mukavaa viettää aikaa ilman häntä. :)
-Ap
Olisin minäkin kiukkuinen, jos en mahtuisi omaan kotiini siksi, että puoliso haluaa viettää aikaa siskonsa ja tämän kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisen lapsellisen, junttimaisen aikuisvauvan kanssa?
Höpöhöpö. Ei mieheni ole junttimainen. Suloista se vaan oli, että yhdenkin "eroyön" vuoksi tuntee ikävää ja haluaisi viereen. Vastuunkantava aikuinen hän on. "Miesvauva"-termi aloituksessa oli huumorilla heitetty. :D Ajattelin, että muillakin voisi olla jakaa tällaisia huvittavia tilanteita.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette molemmat jääneet kotiin?
Pikkusiskoni halusi viettää aikaa minun ja kaverinsa kanssa, ei mieheni. Vaikka mieheni kuuluukin jo perheemme vakiokalustoon, niin välillä on mukavaa viettää aikaa ilman häntä. :)
-Ap
Olisin minäkin kiukkuinen, jos en mahtuisi omaan kotiini siksi, että puoliso haluaa viettää aikaa siskonsa ja tämän kaverin kanssa.
Voihan se olla, että "kiukkuisuus" johtui tuostakin. Toisaalta mies mainitsi syyksi vaan ikävän ja sen, ettei ole tottunut nukkumaan yksin.
-Ap
Ihan läpällä mä vaan miestäni nimittelen netissä.
Voi jeesus
Teidän täytyy harrastaa sovintoseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan läpällä mä vaan miestäni nimittelen netissä.
Voi jeesus
Olen lähes surullinen huumorintajuttomuudestasi. Toivottavasti et loukkaannu huumorista yleisesti. No, ammatti se ammattiloukkaantujakin on.
Mies tunsi varmaan itsensä ulkopuoliseksi, kun sinä prorisoit illanvieton teinien kanssa. Se että olette 364 muuta päivää yhdessä ei muuta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona istun ja mies katselee podcastia olkkarissa. Kissoja meillä ei ole, mutta koiranpentu toiveissa. Ihmettelen vauvapalstan kehitystä. Arkisestakin kokemuksesta leivotaan provo tai "sikamiesfantasia". No, täällä on kaikki hyvin auringon alla. :)
-Ap
Täällä ollaan melko tosikoita ja aina pitää jättää sika...
Miksi edes teit tämän aloituksen? Miehesi on lapsellinen idiootti, mutta vitsailet tilanteesta ja teeskentelet kaiken olevan hyvin. Ehkä alitajuisesti tiedät, että teillä ei oikeasti ole kaikki hyvin? Ehkä tämä on lopun alkua?
Saatttas muakin tympiä kökkiä jossain veljen kämpillä samaan aikaan kun kumppani ois meidän kämpillä pikkusiskonsa ja tän kaverin kanssa. Lähinnä siinä kai ketuttas se että ois joutunut kotoaan evakkoon ja toinen ei kärsisi samaa kurjuutta vaan jäisi hauskaa pitämään ex-tempore vaan.
Ei todellakaan ole miesvihaprovo! Mieheni on ihana ja oli pakko jakaa tämä tänne vauvalle, koska koko tilanne oli niin höntti. En mielestäni kirjoittanut yhtään vihaisesti, päinvastoin. Kiva "miesvihaprovo"-provokommentti.
-Ap