Kun katson itseäni peilistä, sieltä näkyy vetävän näköinen nuorekas himottava neito mutta kun kysyn asiaa mieheltäni niin saan vastaukseksi vain
epämääräistä tuhahtelua. Mistä tämä kertoo?
Kommentit (13)
Sama usein. En usko peilissä olevan vikaa, muita miehiä saa kyllä hätistää ympäriltä. Huoh.
Minulla oli taittovirhe silmissä, ja ihmettelinkin pitkään miten näytän niin hyvältä ja nuorekkaalta peilissä. Kun tämä korjattiin, järkytyin: olin nähnyt kuin kuvankäsittelyllä ''blurratun'' version itsestäni, ja sileä otsa olikin punakka ja täynnä seittimäistä ryppyä ja koko naama ihan epäpuhdas..
Taas naiset analysoimassa miehiä. Tulee varmaan tälläkin kertaa rumaa jälkeä.
Ulkonäköön kyllästyy hetkessä. Kaikki muu tulee suurempaan arvoon. Ja kun vielä kyselet, niin ärsyttää ylivoimaisen kovaa.
Mun mieheni ei ole sanonut ulkonäöstäni koskaan mitään. Olen kyllä läski ja ruma mutta jotain kivaa voisi joskus sanoa.
Oletko sittenkin lesbo. Jos sinulla on normaali mies, et varmasti ole neito.
Oli nainen miten kaunis tahansa, jossain on mies, joka on kyllästynyt panemaan häntä.
Vuosia aviossa olleena voin sanoa, että vaimolle on hankala valehdella. Kun tuntee toisensa niin läpikotaisin niin vaimo varmasti huomaa, että milloin valehtelen. Onneksi hän ei koskaan kysy minulta, että näyttääkö hän nuorekkaalta ja rypyttömältä, koska sitä hän ei ole. Mutta kaunis ja seksikäs hän on vieläkin, joten ei tarvitse edes valehdella kun kehun häntä.
Peili rikki