Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti oletko pettänyt kumppania?o

Vierailija
16.11.2018 |

Oletko käynyt vieraissa vai onko näin tapavtunut useamminkin? Millainen suhteenne tilanne oli ja mikä siihen ajoi? Miten päädyit tilanteeseen? Oletko jäänyt kiinni vai pelkäätkö että toinen saa tietää

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt mutta olen kyllä n*ssinut vierasta miestä avioliiton aikana.

Vierailija
22/30 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 30 vuotta aviosuhde, uskollisuuteni johtuu pelkästään saamattomuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuhan ei laske sitä pettämiseksi että pikkujouluissa sattuu vahinko tai on yhden illan pano. Hankala tilanne tosiaan jos sattuu vieraisiin menemään umpikännissä ja pitkä ja vakaa suhde niin mielestäni jos se seksi on ollut vain seksiä kannattaa se asia unohtaa mielummin kuin rikkoa perhe känniseksin takia. Turkimusten mukaan monetkin pikkujouluissa mm sortuu mutta sitä kai ei lasketa monen mielestä

Vierailija
24/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen pettänyt jokaisessa parisuhteessa. Olen käynyt maksullisissa naisissa todella usein. On ollut myös sivusuhteita ja paljon yhteen kertaan jäänyttä seksiä muiden kanssa. Nyt minulla on pitkään kestänyt sivusuhde työpaikalla ja käyn sen lisäksi maksullisissa naisissa. Sivusuhteeni tietää maksullisissa käynneistäni ja hyväksyy sen. Olemme joskus ottaneet maksullisen naisen kolmanneksi mukaan hänen kanssaan, hän on tehnyt aloitteen siihen. Kiinni olen jäänyt vain kerran 20 vuotta sitten. Pitkiä parisuhteita on ollut puolen tusinaa. Parisuhteissa on ollut kiihkeää seksiä usein ja paljon, lähes päivittäin, mutta se ei ole riittänyt. Työni on stressaavaa ja seksi on hyvä stressin laukaisija. Olen paljon paremmalla tuulella kotiin vaimon luo mennessäni, kun olen ensin käynyt nussimassa jonkun muun kanssa. En fantasioi muista vaimoni kanssa rakastellessani. 

Vierailija
25/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46HKI kirjoitti:

Kyllä olen pettänyt jokaisessa parisuhteessa. Olen käynyt maksullisissa naisissa todella usein. On ollut myös sivusuhteita ja paljon yhteen kertaan jäänyttä seksiä muiden kanssa. Nyt minulla on pitkään kestänyt sivusuhde työpaikalla ja käyn sen lisäksi maksullisissa naisissa. Sivusuhteeni tietää maksullisissa käynneistäni ja hyväksyy sen. Olemme joskus ottaneet maksullisen naisen kolmanneksi mukaan hänen kanssaan, hän on tehnyt aloitteen siihen. Kiinni olen jäänyt vain kerran 20 vuotta sitten. Pitkiä parisuhteita on ollut puolen tusinaa. Parisuhteissa on ollut kiihkeää seksiä usein ja paljon, lähes päivittäin, mutta se ei ole riittänyt. Työni on stressaavaa ja seksi on hyvä stressin laukaisija. Olen paljon paremmalla tuulella kotiin vaimon luo mennessäni, kun olen ensin käynyt nussimassa jonkun muun kanssa. En fantasioi muista vaimoni kanssa rakastellessani. 

Miten et ole jäänyt kiinni? Mistä olet löytänyt niin luotettavaa seksiseuraa että et jää kiinni tai että se henkilö ei kerro vaimolles tai satu tulemaan kaupungilla vastaan?? Siinä pitäö olla todella luotettava salasuhde ettei kumpikaan kerro edes kännissä kelleen mitään koska hyvin äkkiä asia selviää myös vaimolle tai vaimoke alkaa epäillä mikset halua seksiä hänen kanssaan?? Eikö ole koskaan edes epäillyt? Miten olettutustunut muihin panokavereihin?

Vierailija
26/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kerran, mutta aikuisiällä en. Minua on kyllä petetty.

Vierailija
27/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä pitkässä parisuhteessa tilanne teki varkaan ja reilun vuoden verran oli sivusuhde. Toimi hyvin molemmille, olin laastarina eron jälkeen samalla kun itselläni oli kotona kuukausien kuiva jakso.

Vierailija
28/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eikä ole miehenikään. Olen sallinut hänelle ns. reikäpatjan käytön eli voi purkaa pahimmat paineet superlonpatjaan. Jos lähtisi oikeaa naista himoitsemaan niin ero tulisi. Se on varma

29/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti en ole mutta virtuaalisesti on seksiä ollut oman suhteen ulkopuolella.

Vierailija
30/30 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M46HKI kirjoitti:

Miten et ole jäänyt kiinni? Mistä olet löytänyt niin luotettavaa seksiseuraa että et jää kiinni tai että se henkilö ei kerro vaimolles tai satu tulemaan kaupungilla vastaan?? Siinä pitäö olla todella luotettava salasuhde ettei kumpikaan kerro edes kännissä kelleen mitään koska hyvin äkkiä asia selviää myös vaimolle tai vaimoke alkaa epäillä mikset halua seksiä hänen kanssaan?? Eikö ole koskaan edes epäillyt? Miten olettutustunut muihin panokavereihin?

Tässä M46HKI.

20 vuotta sitten jäin kiinni hajusta. Silloinen naisystäväni haistoi toisen naisen tuoksun ja tarkisti myös munat. Vieraan pillun tuoksu munissakin. Opin siitä. Käyn aina pesulla seksin jälkeen  ennen kotiin menoa. Helsinki on riittävän iso kaupunki, täällä ei tule kauppareissulla sivusuhteet vastaan. Asuvat eri puolella kaupunkia, naapurikaupungissa jne. Olen valikoinut seurani hyvin. Sivusuhteet eivät ole rakkaussuhteita vaan seksisuhteita eli ei mustasukkaisuutta tai lupauksia yhteisestä tulevaisuudesta. Puhelin on pidettävä puhtaana vieraiden naisten viesteistä. Olen aina halunnut myös vaimoani. Kertaakaan ei ole jäänyt seksi vaimon kanssa väliin, jos vaimo on halunnut seksiä. En ole perunut yhteisiä menoja tai valehdellut olleeni jossain muualla kuin töissä. Työ on siis tuo veruke. Teen myyntityötä pääkaupunkiseudulla ja liikun ympäri pääkaupunkiseutua työn puitteissa myös iltaisin ja päivällä on helppo järjestää vapaita hetkiä tai ''töitä'' illaksi. Olen tutustunut sivusuhteisiin töissä, netissä, harrastusten parissa ja baareissa. Vaimo ei ainakaan ääneen ole koskaan mitään epäillyt. En usko, että on epäillyt. Liittomme on muuten hyvä ja rakastan häntä. Seksiäkin on 4-6 kertaa viikossa. Luulen olevani seksiaddikti ja sitoutumiskammoinen. En ole sen antanut haitata. Nautin elämästä.