Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti oletko pettänyt kumppania?o

Vierailija
16.11.2018 |

Oletko käynyt vieraissa vai onko näin tapavtunut useamminkin? Millainen suhteenne tilanne oli ja mikä siihen ajoi? Miten päädyit tilanteeseen? Oletko jäänyt kiinni vai pelkäätkö että toinen saa tietää

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En fyysisesti mutta olen ollut salaa yhteyksissä naispuoliseen ystävääni, jota puoliso ei hyväksy, koska olen puinut parisuhdeongelmiamme tän ystävän kanssa.

M40

Vierailija
2/30 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut monen kanssa, mutta en ole pettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mutta lähellä on ollut. Aika hardcore mennä kotiin vieraat spermat pillussa niinkuin jotku tehneet täällä

Vierailija
4/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti. Olen 39 vuotias mies, enkä koskaan ole ketään vakituisessa suhteessa olevaa kumppaniani pettänyt. Pari kertaa on kyllä ollut kielletty hedelmä ihan saatavilla, senkuin vain olisin ottanu. Läheltä liippasi, pelottavan läheltä. Mutta sain kuitenkin pidettyä kunniani ja olen ylpeä siitä.

Vierailija
5/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut asiaa, mitkä teot ovat mitäkin, mikä on pahinta... Kaikki tekevät joskus virheitä, elämässä on erilaisia kriisejä. Itse en haluiaisi tietää puolisoni virheistä, jos meillä muuten kaikki kunnossa. Haluan tarjota lapsille turvallisen kodin. 

Omassa parisuhteessa puolisoni on mustasukkainen teiniajan ihastuksistani, niistä ei voi keskustella. En voisi mitenkään kertoa, jos joku tv-näyttelijä olisi minusta komea. En voi kertoa harrastusten, töiden tai illanviettojen miestuttavista. En todellakaan voisi ikinä kertoa, jos olisin ihastunut, suudellut tai sekstannut jonkun kanssa. Hän ei pääsisi yli, jos vaikeaa on jo se, että arjessa kohtaan miehiä tai minulla on puhelimessa miesten numeroita. Hänen mielestään varmaan siis petän joka päivä.

Jos minulla on omassa päässä kriisi (yksinäinen, epänaisellinen, huono itsetunto, ärsytys miestä kohtaan) niin silloin nauttii muiden miesten huomiosta. Kun sitä saa, auttaa se jaksamaan ja kohottaa itsetuntoa ja mieltä.

Vierailija
6/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut monen kanssa, mutta en ole pettänyt.

Monenko kanssa ja missä??

Vierailija
7/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 52 riittävä?

Vierailija
8/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mikropettänyt.

Vierailija
9/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v nainen.Ja en ole koskaan pettänyt puolisoitani aikuisiällä.Ja olen ylpeä siitä

Vierailija
10/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt. Ollaan oltu yhdessä vaimon kanssa 25 vuotta ja olimme ensimmäiset seksikumppanit toisillemme. Kun saa seksiä kotona niin ei tarvitse pettää. Tänäänkin on kaksi kertaa naitu.

Vierailija
11/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotta avioliittoa takana. Tilaisuuksia pettämiseen on ollut, mutta en ole tarttunut niihin. Tuli aikoinaan luvattua olla uskollinen. Ja se pitää. Periaatekysymys. Tiukille se on kyllä joskus ottanu. On meinaan ollu vaimolla pitkiäkin haluttomuusjaksoja ja se on syönyt välillä miestä rotan lailla. Oon koittanu auttaa vaimoa kotitöissä parhaani mukaan ja yrittäny huomioida muutenkin. Ei vaan tee hänellä aina mieli. Ei AINA tarvitsekkaan haluta, mutta kerran viikossa keskimäärin olis minulle ihan OK. Meinaa vaan venyä kolmeenkin viikkoon joskus. Mutta näillä mennään. Pitää varmaan panostaa enemmän siihen puoleen asiassa. Työ on vaan se asia joka ehkä haittaa (seksi)harrastuksia liikaa meillä molemmilla. Väsymys tms...

Vierailija
12/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatusmailma sinulla,joka olet ollu vaimosi kanssa avioliitossa 22v.Tuollasia miehiä  pitäis olla tässä mailmassa enemmän.

Vierailija
13/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen kun joillain aiemmalla olen saanut keskusteluapua naispuoliselta ystävältä ja olemme tukeneet toinen toisiamme näissä parisuhde kiemuroissa mutta vain viestein..

Ja jostain syystä olen ollut useemman eroavan naisen luotettu ihminen jolle on purettu omaa pahaa oloaan..ja muutamalle miehellekkin..

Omani on erittäin mustasukkainen näistä jutuista.

Se naljailee jokaisessa riidassa mulle näistä asioista...

Omalta en saa kyllä mitään huomiota enkä kyllä sitäkään kuin ehkä kerran kuussa.. kun itse virittelen ja puuhaan kaiken..hän makaa ja odottaa ett hiplaan hälle ja sitt yleensä vielä nukahtaa orku. Jälkeen..

Vaihtaisin mutt sattuu vaan olemaan paljon hidasteita mitkä on vielä estäneet...aikansa kameli kestää...

Vierailija
14/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Parisuhteessa seksiä oli kuukausien välein. Näin 20 v. N

Vierailija
15/30 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 ja pettänyt kaikkia kumppaneitani mukaan lukien nykyinen, ei ole vaan sattunut kohdalle naista joka olisi saanut minut niin perusteellisesti tyydytettyä ettei olisi tarvetta käydä vieraissa.

Vierailija
16/30 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En fyysisesti mutta olen ollut salaa yhteyksissä naispuoliseen ystävääni, jota puoliso ei hyväksy, koska olen puinut parisuhdeongelmiamme tän ystävän kanssa.

M40

Toi on pahinta mitä voi tehdä, puida parisuhdeongelmia jonkun naisystävän kanssa. Miltä tuntuisi jos kumppanisi kertoisi henkilökohtaisia asioitasi jonkun vieraan miehen kanssa?. Aivan varmasti tämä naisystävä on "se erilainen nainen" joka on olevinaan se parempi ihminen ja joka itse ei koskaan tekisi samoja mokia kuin vaimosi ja joka jaksaa toitottaa että "minulle voit aina soittaa jos haluat kuuntelijaa". Hitto mikä käärmeitä olette. Jotainhan se kertoo sinusta että koet sentään pettäneesi vaimoasi kun tälle palstalle avauduit.

Vierailija
17/30 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mulla on seksisuhde. Kotona haluton puoliso, seksiä ei ole ollut kolmeen vuoteen.

Vierailija
18/30 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Toi on pahinta mitä voi tehdä, puida parisuhdeongelmia jonkun naisystävän kanssa. Miltä tuntuisi jos kumppanisi kertoisi henkilökohtaisia asioitasi jonkun vieraan miehen kanssa?. Aivan varmasti tämä naisystävä on "se erilainen nainen" joka on olevinaan se parempi ihminen ja joka itse ei koskaan tekisi samoja mokia kuin vaimosi ja joka jaksaa toitottaa että "minulle voit aina soittaa jos haluat kuuntelijaa". Hitto mikä käärmeitä olette. Jotainhan se kertoo sinusta että koet sentään pettäneesi vaimoasi kun tälle palstalle avauduit.

Aika lailla eri mieltä. Sillä toinen sukupuoli voi tuoda asiaan myös näkökulman jota ei itse näe. Tosin jos puoliso ei pidä siitä, että jonkun tietyn henkilön kanssa juttelee se on toki luottamuksen pettämistä.

Onko sinusta on jutella siis samaa sukupuolta olevan ystävän kanssa asiasta, mutta eri sukupuolta olevan kanssa ei saa jutella?

Mun parhaat ystäväni ovat miehiä ja kyllä juttelen heidän kanssaan ihan mistä vaan.

Vierailija
19/30 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M46 ja pettänyt kaikkia kumppaneitani mukaan lukien nykyinen, ei ole vaan sattunut kohdalle naista joka olisi saanut minut niin perusteellisesti tyydytettyä ettei olisi tarvetta käydä vieraissa.

Ne vieraat sitten saa sinut tyydytettyä, mutta vakituiset ei ole saanut sitä tehtyä? Eikö silloin kannattaisi ottaa vieraasta vakituinen?

Tai sitten yksinkertaisesti puhuit kakkaa ja oikeasti vain haluat pettää, se on sun luontees.

Vierailija
20/30 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kiinnostavalta. Sama tilanne myös eli seksiä on tosi harvoin ja seksisuhteen aloittamista olen myös miettinyt. Miten löysit tämän miehen tai naisen ja miten pitkään suhde on kestänyt? Oletteko toisillenne "uskollisia"?