Naurattaa tämä Instagramin "heräsin just, uuh kun näytän kamalalta mutta who cares "-kuvat joissa tytöillä/naisilla tekoripset, hiustenpidennykset sekä kuvaa selvästi filtteröity
Lojutaan sängyllä, tai istutaan kahvin kanssa pöydän ääressä että" Mä näytän kamalalta mutta oon kuitenki rohkee ja julkaisen tämän kuvan ". Ei ihme, jos miehillekin tulee epäselvyyksiä siitä miltä näyttää luonnontilassa oleva nainen!
Kommentit (11)
Niinpä! Ja sitten näitä ilman meikkiä koko päivä kampanjoita perustaa jotkut jenni pääskysaaret jotka on superkauniita.
Miksi kukaan seuraa tuollaisia tilejä? Mikä niissä kiinnostaa?
Toinen on flunssa tms kuvat , joissa maataan sängyllä ja katsellaan viettelevästi ripsien alta sormi suussa " Voi kun mä oon niin kipee! "
Entäs nämä "suoraan suihkusta" (muka) - poseeraukset joissa vähintään kulmat ja ripset mintissä ja vedetään skolilioosiposeeraus pyyhe tippumaisillaan !
Seuraan viihdearvon vuoksi jonkun parikymppisen tytön instaa, huvittaa kun on joka kuvassa sama ilme & poseeraus: huulet hiukan töröllä, silmät viiruina, etusormi koskettaa alahuulta, selkä kaarella & tissit (silikonit luultavammin) tanassa. Aivan sama, mitä kuvassa tapahtuu , on sitten kummilapsen synttäreillä tai odottamassa pääsyä lääkärille tai baarissa :D
Vierailija kirjoitti:
Seuraan viihdearvon vuoksi jonkun parikymppisen tytön instaa, huvittaa kun on joka kuvassa sama ilme & poseeraus: huulet hiukan töröllä, silmät viiruina, etusormi koskettaa alahuulta, selkä kaarella & tissit (silikonit luultavammin) tanassa. Aivan sama, mitä kuvassa tapahtuu , on sitten kummilapsen synttäreillä tai odottamassa pääsyä lääkärille tai baarissa :D
Reps. Tää on hyvä.
Minä olen laittanut instaan kuvia jossa olen sairas tai juuri herännyt, ja niissä kyllä näytänkin siltä miltä nelikymppinen akka flunssassa tai huonosti nukkuneena! Näppyjä leuassa, silmäpussit polvissa, tyynynkuva poskessa.
Ottamatta kantaa meikkiin tai meikittömyyteen, en ymmärrä noita poseerauksia joissa ollaan kivuliaan näköisesti selkä kaarella ja imeskellään sormea päälle!
Minkä ikäinen ap olet? Yritä ymmärtää, että noin 16-22 v tytöt ovat kasvaneet somekulttuuriin ja selfiemaailmaan, heille ulkonäkö on kaikki kaikessa eikä tule kuuloonkaan , että edes kipeänä näytettäisiin kipeältä kuvissa. Hyvänä esimerkkinä sairaalasängyllään poseeranut syöpä-Janita!
No niiden kuvien idea onkin kalastella kehuja, että miten hyvältä silti näyttääkään, vaikka on muka ihan hirveän näköinen. Aika noloa touhua. Jotkut ihmiset ovat niin sairaan huomionkipeitä, että ihan hävettää niiden puolesta. Koko ajan hakemassa hyväksyntää muilta.