Haluatko kysyä mieheltä jotain?
38v sinkku, mutta ihastunut. Loput voitte kysyä.
Kommentit (72)
No hyvin on silti kysymyksiä tullut.
Tuskin, jos mennään kaupingille. Voisin kyllä suudella. Olisko se tökeröä?
Et vastannut, roikkuuko oikealle vai vasemmalle?
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan keskikokoinen.
Eli pieni, voi harmi.
On varmaan niin pieni, ettei teoriassakaan ylety roikkumaan kumpaankaan suuntaan, koska kaikkiin muihin mies auliisti vastaa, mutta tuon oikea/vasen-kysymyksen sivuuttaa järjestelmällisesti.
Miten tämä ihastuminen näkyy sinun käytöksestä kun olet naisen kanssa samassa tilassa?
Mitkä ovat huonot puolesi? Etenkin ne, jotka voivat vaikuttaa parisuhteesi muodostumiseen.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan niin pieni, ettei teoriassakaan ylety roikkumaan kumpaankaan suuntaan, koska kaikkiin muihin mies auliisti vastaa, mutta tuon oikea/vasen-kysymyksen sivuuttaa järjestelmällisesti.
Kävi mielessä. No toivottavasti ei mimmi pety :( Ap vaikuttaa muuten suht kivalta.
Hakeudun hänen lähelleen ja olen koko ajan kiinnostunut siitä mitä hän sanoo. Katson paljon silmiin. Olen hänelle kohtelias. Nyt kun ollaan jo vähän tutumpia, niin olen uskaltautunut esim vähän silittämään häntä.
Huonoja puolia. Varmaan jonkinlainen jurous ja vähän totisuus.
Melko suoraa se roikkuu.
16cm juhlakunnossa. Luotan, että se kelpaa ja riittää. Mulla on sen suhteen hyvä itseluottamus.
Oletko hyvätuloinen? Onko sulla lemmikkejä? Pidätkö eläimistä?
Olen hyvätuloinen. Pidän kyllä eläimistä, mutta ei ole omia lemmikkejä.
Vaikutat aika saaliilta jollekin.
Missä kotityössä olet laiska? Missä reipas?
Missä tapasitte ensimmäisen kerran? Onnea ihastuksesi kanssa! Olen itsekin ihastunut, se on ihana tunne!
Olen aika siisti ja pikkuhommat hoituu kyllä hyvin. Puhtaiden pyykkien vieminen kaappiin on vähä työn takana.
Aiotko huomenna päästä pukille?