Älkää haukkuko Juha Sipilää valehtelijaksi
Voi se tottakin puhua vaikka ennen viime vaaleja lupasi että koulutuksesta EI leikata ja leikkasi sitten kuitenkin!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei pyydä anteeksi irakilaisten kutsumista kotiinsa? Jos on pokkaa töräytellä mitä sattuu, pitäisi olla sitä nöyryyttä.
Niinpä. Sanoivathan ne hakijatkin (osa, suurikin osa heistä) että eivät olisi tulleet tänne ellei Sipilä olisi valehdellut heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä nyt lasketa... Ihan vähän vaan leikkasi koulutuksesta... Mitättömät 800 miljoonaa euroa!
Suomi kaipaa duunareita ja kouluttamaton saattaa äänestää keskustaa tulevaisuudessa.
Poistiko todella täältä joku tuon alkuperäisen kommentin 800 miljoonan euron leikkauksista!? Ei se ole mikään vitsi vaan valitettavasti ihan todellisinta totta!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Koulutuslupaus
Kyse ei ole mistään Sipilän mustamaalaamisesta vaan faktan tuominen esiin. Alkaa menemään tämä palstan ylläpidon toiminta taas tänään vähän yli.
Toisessa ketjussa (samasta aiheesta) joku esitti hyvän vertauskuvan "Älkää haukkuko Sauli Niinistöä Suomen presidentiksi".
Onkohan Sipilä kasvattanut parran ettei sitä tunnistaisi samaksi valehtelijaksi .
Sipilän pahat teot hän itse kokee roviolla.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Sipilä kasvattanut parran ettei sitä tunnistaisi samaksi valehtelijaksi .
Voi olla. On yhtä älykäs kuin rehellinenkin :D
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa (samasta aiheesta) joku esitti hyvän vertauskuvan "Älkää haukkuko Sauli Niinistöä Suomen presidentiksi".
Olipas hyvin keksitty. Eihän tosiasian toteaminen ole haukkumista.
Olevinaan uskovainen, mutta pahin kapitalisti mitä Suomessa on pääministerinä ollut pariinkymmeneen vuoteen. No, seuraavissa vaaleissa on palkinto tiedossa hyvistä teoista..
Kepu pettää aina eikä uskovainen puhu totta edes uskonveljille.
No ei toki kutsuta sehän olisi loukkaus valehtelijoita kohtaan.
Hei ÄLKÄÄ haukkuko Juha Sipilää valetelijaksi tai tämäkin ketju aiheesta poistetaan
Ei Juha sille itse mitään voi, että välillä tulee sitä lestadiolaisjargonia.
Oppinut kotoaan ettei se ole valehtelemista jos tarkoitus on hyvä.
Tarkoitus pyhittää keinot ja kun pyrkimyksenä on pääministeriys, uskonveljet antavat Juhalle synninpäästön, varsinkin kun yrittäjäystävät neuvovat kuinka homma hoidetaan kotiin.
Eli siis työnantajien lompakkoon.
Herra antoi, herra otti, tässä sulle koko potti.
Siis todella törkeää haukkua Juha Sipilää valehtelijaksi vaikka on pääministeri!
Ei tietenkään haukuta Juha Sipilää ainaskaan lauantaisin valehtelijakisi tai edes munapääministeriksi.
Sipilä on jopa uskovaiseksi harvinaisen kiero tyyppi.Kun äijä ensimmäisen kerran tuli julkisuuteen keskustan uutena messiaana meni kylmiä väreitä pitkin kehoani ja se ei ikinä ole väärässä ollut.
Juha Sipilä on totuuden puhuja. Minä itse olen valehtelija.
Ei ole haukkumista jos vain kertoo totuuden
Miksi tämmöisiä valehtelijoita päästetään kirkkoon puhumaan?
Taitaa olla kepulainen palsta tämä av