Millainen nainen ottaa miehen, jolla nainen raskaana tai vauva juuri syntynyt?
Näitä juttuja kun saa lukea ihan liikaa, että mies jättää raskaana olevan naisensa tai melkein vielä pahempaa, naisen ja vastasyntyneen vauvan! Niin millainen nainen täytyy olla, että haluaa tällaisen miehen itselleen? Miesten pohjasakkaa moiset. En ikinä itse voisi kuvitella lähteväni moiseen mukaan, hävetkää.
Kommentit (19)
No tuttavan ex-mies tulikin toisiin aatoksiin.
He erosivat, koska eivät voineet saada yhdessä lasta. Seuraavan naisen kanssa sai lapsen, mutta ei lopulta tahtonut naista. Palasi exänsä kanssa yhteen, mutta tapaa lastaan.
Nainen, jolle mies sanoi olevansa vapaa, kun nainenkin tuli raskaaksi..
Tietoisesti näin tekevää ihmistä on hankala kuvitella, mutta onhan näitä esimerkkejä ollut julkisuudessakin. Itselläni jo se estäisi että se tarkoittaisi niin suurta eroa moraaliajattelussa minun ja sen miehen välillä että ei suhteella olisi mitään tulevaisuutta, vaikka kuinka olisi "rakastunut". Toki vaimolle ja lapselle parempi että sellainen heebo elämästä lähteekin mahdollisimman pian, mutta vastasynnyttäneen vaimon jättäjä... Ei sellainen ole edes ihminen.
Tiedän tällaisen munahaukan,mutta karma kosti, ei itse koskaan saanut lasta. Olisi niiiin kovasti halunnut. Mitäs vei toiselta naiselta miehen ja lapselta oikeuden kokoaikaisään.
Sami Minkkisen nykyinen rouva, joka itsekin oli kahdesti eronnut kolmen lapsen äiti 🙄🤨👳♀️
Samillahan oli oikeus tehdä niin kun rakastui niin palavasti.
.... ihmettelen vaan miksi sitä lasta piti alkaa tekemään,jos on jo raskausaikana valmis vaimon jättämään.
Raskaus ei tee meitä naisia mitenkään automaattisesti pyhiksi tai oikeuta nauttimaan mitään "eroamattomuussuojaa". Moni nainen muuttuu hirviöksi raskausaikana ja moni ajattelee, että miehen rooli on kestää mitä tahansa.
En varmaan lähtökohtaisesti katsois hyvällä tuollaista miehen puolelta, mutta täytyy ymmärtää katsoa kokonaiskuvaa. Erohan voi olla naisen aloitteestakin tai johtua naisen petoksesta tai vaikka väkivaltaisuudesta.
Jos eron syy on puolison vakava päihdeongelma, väkivalta tai uskottomuus, niin kumpi tahansa saa lähteä suhteesta.
Minulla oli ystävämies johon olin korvia myöten rakastunut. Oli tavannut baarissa naisen, joka oli tullut lyhyen tapailun aikana raskaaksi. Mies oli kilttinä ihmisenä päättänyt yrittää naisen kanssa perhe-elämää ja muuttivat yhteen.
Suhde oli myrskyisä ja eräänä päivänä mies pakeni väkivaltaa luokseni. Siitä alkoi suhteemme joka jatkuu edelleen. Olemme muuten onnellisia mutta välillä huolettaa lapsen puolesta kun tiedän äidin väkivaltaisuudesta. Luulen että lapsi pitää minua äitihahmonaan koska oikea äiti ei ole vakaa ja luotettava aikuinen.
Sain siis sekä miehen että lapsen näkemättä raskauden ja synnytyksen vaivaa. Aika hyvä kauppa!
Miksi alapeukut? Minä ja mies saatiin perhe ja lapsi sai turvallisen kodin huonoista lähtökohdista huolimatta?
Ja baarinainen sai satasen lapsilisän jonka perässä olikin = win-win
Kun tunne vie niin ei siinä välttämättä menneisyys hidasta, vaikka se siveyden sipuleista pahalle tuntuukin. Ei sekään ole mistään kotoisin että riidellään ja/tai petetään jatkuvasti, kun on väkisin oltava yhdessä.
Itselläni on ollut ihastus jo vuosia, mutta silti välitän perheestäni niin että olen pysynyt vaikeista ajoista huolimatta lähtemättä pitkästä parisuhteesta jo pienten lastenkin takia. Välillä on kyllä tehnyt mieli ehdotella ihastukselle jotain, kun kotona on mennyt huonosti, mutta enpä oo mitään tehny. Lähellä on kuitenki ollu monesti...
M40
Tiedän yhden useamman lapsen yh-äidin, jolla lapsia useammalle miehelle, joka oli niin epätoivoinen, että lähti suhteeseen miehen kanssa, jonka vaimo oli viimeisillään raskaana. Se mies nyt on toki ihan oma lukunsa, mutta en vaan mitenkään voinut käsittää tuota naistakaan.
No se suhde ei tietenkään kestänyt. Nainen oli niin epätoivoinen, että kuvitteli että aineksia olisi suurempaankin rakkaustarinaan ja oli ihan ihmeissään kun tämä unelmien prinssi petti sitten häntäkin. Oli lisäksi ulkoisesti täysin eri sarjaa kuin tämä mies (tai se vaimo): lättänäpeffainen, riipputissinen kyömynokka. Mutta sitä saa mitä tilaa! 😄
Miksi joku rakastunut nainen välittäisi siitä, onko miehillä lapsia ja vaimoja vai ei? Kerran täällä vaan ollaan, ja elämänsä rakkauden takia kannattaa toimia.
Tietysti tylsää jätetylle naiselle, mutta suhteella tuskin olisi ollut tulevaisuutta muutenkaan. Better face it.
Vierailija kirjoitti:
Raskaus ei tee meitä naisia mitenkään automaattisesti pyhiksi tai oikeuta nauttimaan mitään "eroamattomuussuojaa". Moni nainen muuttuu hirviöksi raskausaikana ja moni ajattelee, että miehen rooli on kestää mitä tahansa.
En varmaan lähtökohtaisesti katsois hyvällä tuollaista miehen puolelta, mutta täytyy ymmärtää katsoa kokonaiskuvaa. Erohan voi olla naisen aloitteestakin tai johtua naisen petoksesta tai vaikka väkivaltaisuudesta.
Näin. Milloin nämä epävarmat av-matamit oppivat, että miestä ei saa sidottua itseensä pakottamalla se väkisin isäksi?
Rakastunut nainen. Rakkaus ei katso ikää, sukupuolta, raha-asioita, lapsien määrää tai mitään muutakaan. Vaimokin on vaimo vain paperilla, jos rakkautta ei ole.
Nainen helpommin antautuu rakkauden vietäväksi, miehet ovat pidättyväisempiä ja usein jäävät kuolleeseen liittoon vielä yrittämään vaimon painostuksella, vaikka olisikin rakastunut toiseen.
Moraaliton nainen