Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää, kun teen aloituksen niin kukaan ei vaivaudu vastaamaan siihen

vali vali
16.11.2018 |

(viimeksi tein aloituksen ilmastonmuutokseen ja elämäntyyliin liittyen ja oon sitä nostanutkin jo)
Kaiken maailman hömppään tulee kyllä pitkät monisivuiset rimpsut vastauksia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää prkele tunkkinne.

Vierailija
2/13 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on aiheita jotka ei kosketa minua lainkaan.  Sinun pitää oppia herättämään ihmisiä ajattelemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun täällä jauhetaan pa&kaa.

Ei pidä vaatia liikaa peruspalstalaiselta.

Joku asia-aihe on aivan liian vaikea.

Vierailija
4/13 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sait vastauksesi. Oletko tyytyväinen?

Vierailija
5/13 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen huomannut saman. Ei mistään järkevästä ihmiset halua keskustella. He ovat täällä väittelemässä, kiusaamassa, lietsomassa vihaa. Joten tee aloituksestasi mahdollisimman ärsyttävä ka provosoiva. Sitten saat puolesta ja vastaan kommentteja.

Vierailija
6/13 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on aiheita jotka ei kosketa minua lainkaan.  Sinun pitää oppia herättämään ihmisiä ajattelemaan. 

Tässä aihe jonka pitäisi liikutta kaikkia.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3316160/oletko-tiedostanut-sen-etta-kai…

Mutta ei. On siinä tullut joitakin vastauksia mutta niistäkin suurin osa on asian vierestä ja köyhien haukkumista ja mollausta.

Vierailija
7/13 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok.

Vierailija
8/13 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sait vastauksesi. Oletko tyytyväinen?

Saatte edellee pitää tunkkinne, sillä tää on niitä hömppäaiheita.

Vierailija
9/13 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei. On siinä tullut joitakin vastauksia mutta niistäkin suurin osa on asian vierestä ja köyhien haukkumista ja mollausta.

Tunnet ihmisiä vähän huonosti, jos kuvittelet että tuon pitäisi liikuttaa kaikkia. Tuo "ilmasto muuttuu ja me kaikki kuollaan ja se on sun syy kun sä vaan kulutat ja ajat autolla ja syöt lihaa", on niin kulunut, syyllistävä ja puhkikaluttu tulokulma, ettei tuohon viitsi tarttua kuin joku innokas pipertäjä korkeintaan. Tai joku 20-v.

Vierailija
10/13 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnet ihmisiä vähän huonosti, jos kuvittelet että tuon pitäisi liikuttaa kaikkia. Tuo "ilmasto muuttuu ja me kaikki kuollaan ja se on sun syy kun sä vaan kulutat ja ajat autolla ja syöt lihaa", on niin kulunut, syyllistävä ja puhkikaluttu tulokulma, ettei tuohon viitsi tarttua kuin joku innokas pipertäjä korkeintaan. Tai joku 20-v.

Sielä oli ainoa kysymys aloituksessa: Pystyisitkö sinä elämään toimeentulotuen summalla tai mielummin hieman sen alle?

En mielestäni syyllistänyt ketään, vaan kysyin pystyisitkö tuohon. Ihmiset kun tuppaa täällä kaksinkertaisillakin tuloilla valittamaan että raha loppuu kesken kuun. Aika moni kuitenkin pystyy ja hyvä niin. Onhan täällä kateellisiakin toimeentulotuen summalla eläviä kohtaan.

Vierailija
11/13 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta tuo enää.

Ihmiset ovat jo saastuttaneet jätteillään koko maailman, eikä tilanne ole enää korjattavissa.

Ihmisten ahneus on saastuttanut ilmastoa ja maita järkyttävällä tavalla.

Monissa teollisuuden maissa ei näy sinistä taivasta koskaan, koska tehdaspiippujen sumu saastuttaa koko maan ja taivaan  -  ihmiset ja eläimet saavat hengittää saastunutta ilmaa ja kuolevat ennenaikaisesti sairauksiin.

Valtameret ovat täynnä jätettä ja muovia, viidakoita tuhotaan, ekosysteemi on järkkynyt kaikkialla ja eläimiä kuolee joka päivä sukupuuttoon.

Tämä maailma on varattu tulelle ja tämä maailmanaika on päättymässä pian - kaikki tulee kuitenkin puhdistumaan, sillä Jumala luo uudet taivaat ja maat.

Se,  oletko sinä siinä mukana vai et, riippuu sinusta, otatko Jeesuksen elämäsi Herraksi, vain siten voit olla mukana siinä uudessa maailmassa, joka tulee olemaan ylellinen ja ihana paratiisi.

Vierailija
12/13 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pitkän ketjun niin ei muuta kun ikäerokysymyksestä parisuhteessa. Vaikka tyyliin ' onko oikein että 40-vuotias mies katselee 20-vuotiaita naisia ?' niin johan lähti ketju vetämään... Tai kysy jotain vaikka hopeaketun jauhenlihasta..

Vierailija
13/13 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta tuo enää.

Ihmiset ovat jo saastuttaneet jätteillään koko maailman, eikä tilanne ole enää korjattavissa.

Ihmisten ahneus on saastuttanut ilmastoa ja maita järkyttävällä tavalla.

Monissa teollisuuden maissa ei näy sinistä taivasta koskaan, koska tehdaspiippujen sumu saastuttaa koko maan ja taivaan  -  ihmiset ja eläimet saavat hengittää saastunutta ilmaa ja kuolevat ennenaikaisesti sairauksiin.

Valtameret ovat täynnä jätettä ja muovia, viidakoita tuhotaan, ekosysteemi on järkkynyt kaikkialla ja eläimiä kuolee joka päivä sukupuuttoon.

Tämä maailma on varattu tulelle ja tämä maailmanaika on päättymässä pian - kaikki tulee kuitenkin puhdistumaan, sillä Jumala luo uudet taivaat ja maat.

Se,  oletko sinä siinä mukana vai et, riippuu sinusta, otatko Jeesuksen elämäsi Herraksi, vain siten voit olla mukana siinä uudessa maailmassa, joka tulee olemaan ylellinen ja ihana paratiisi.

Samanlaista hömppää tuo taivasten valtakunta on. Kaipaan keskustelua jalat maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi