Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki muut kunnan työntekijät kutsuttiin pikkujouluihin paitsi palkkatuella palkatut

Vierailija
16.11.2018 |

Menikös tämä nyt reilusti?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli!

Kyllä sinut muistetaan, kun kerätään kolehtia jollekin neljännesvuosisadan virkapalkkaa nauttineelle eläköitymislahjaa.

Vierailija
22/24 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalla ja kaupungilla pidetään yleensä pikkujoulut niin, että henkilökunta keskenään sopii, mikä paikka varataan ja sitten kukin maksaa itse ruokansa, juomansa (ja osuutensa tilavuokrasta, jos on sellainen paikka). Oon ollut kaupungilla töissä yli 20 vuotta, joskus kaupunki on sponsannut ruuan, eli kuluiksi jääneet vaan omat juomat ja tilanvuokrakolehti, mutta siitä sponsoroinnista on kauan. Viime vuodet täysin omakustanteiset pippalot pidetty, ja toki on kaikki tervetulleita olleet, mutta olen huomannut että esim. siivoojat ei yleensä tule. Liian kallista varmaan joulun alla törsätä tuollaiseen? Itsekin olen jonain vuosina jättänyt väliin osittain taloussyistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiaa vielä pikkujouluja järjestävältä taholta, koska jotenkin en pystynyt uskomaan, että ihan oikeasti haluavat kohdella näin eriarvoisesti. Ajattelin, että ehkä meitä ei vain ollut muistettu liittää sähköpostilistalle tms.

Vastaus oli lyhyt: "kiitos mielenkiinnosta mutta juhlat eivät valitettavasti koske teitä".

Että hyvää joulumieltä sitten vaan...

ap

Vierailija
24/24 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit jonkun sijainen, niin voisit jo mahdollisesti päästäkin. Itse on useasti tullut jäätyä työpaikalle päivystämään, kun muut käyvät heille järjestetyissä jutuissa.