Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun seurustelen, mutta fantasioin vanhemmasta miehestä

Vierailija
15.11.2018 |

Ongelmani on se, että olen reilu parikymppinen nainen ja seurustelen vain hieman itseäni vanhemman miehen kanssa. Meillä menee hyvin, haluaisin tulevaisuuden hänen kanssaan, enkä päästää menemään.
Olen kuitenkin aina fantasioinut seksistä itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa. Ongelma on siinä mielessä suuri, että en voi kyseistä fantasiaa tulevaisuudessa mahdollisen eron sattuessa toteuttaa, jos olen itsekin silloin kypsemmässä iässä. Tuntuu hankalalta tehdä valintaa suhteen, ja pitkäaikaisen fantasin väliltä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin säänöllisesti seksiä harjoittamassa naisen 22v kanssa joka seurusteli onnellisesti ikäisensä miehen kanssa. Hänellä oli juuri tuo selvästi vanhemman miehen kaipuu. Ikäeroa oli 25 vuotta. Tehtiin jänniä juttuja.

Vierailija
2/15 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No fantasia on fantasia, yleensä niiden on parempi jäädä sellaisiksi. Olisiko se sitten niin hienoa olla jonkun vanhan ukon pantavana kun tietää samalla että menetti hyvän suhteen sen takia. Saattas hiukan kaduttaa jälkeenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku vanha ukko horinoitaan kirjoittelee. Menepä vaikka vanhainkodille etsimään seuraa.

Vierailija
4/15 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen ongelmasi on se, että yrität (huonosti) esittää naista.

Vierailija
5/15 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mitenkään harvinaista. Minäkin olen muutamia nuoria saanut, ja aloite on tullut naisilta. Elämme mukavia aikoja.

Vierailija
6/15 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboi fantasioillesi, seurustele sen itsesi ikäisen kanssa.

Vierailija
7/15 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin säänöllisesti seksiä harjoittamassa naisen 22v kanssa joka seurusteli onnellisesti ikäisensä miehen kanssa. Hänellä oli juuri tuo selvästi vanhemman miehen kaipuu. Ikäeroa oli 25 vuotta. Tehtiin jänniä juttuja.

Juu, hän syötti sulle velliä ja vaihtoi vaipat.

Sikajännää!!

Vierailija
8/15 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen ongelmasi on se, että yrität (huonosti) esittää naista.

Saattaa olla mutta myös näitä nuoria naisia on vaikka monien sitä on vaikea käsittää. Nro 2

Vierailija
9/15 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No palstallahan pyörii ainakin yksi kapinen harmaakettu, eiköhän sen kalenterista aikaa sullekin löydy.

Itselläni oli sama fantasia (ja kyllä, olen "isäongelmainen") mutta toteuduttuaan se katosi eikä kokemus itsessäänkään ollut hyvä, osittain toki siksi että mies oli tässä mielessä itsekäs ja seksi siis huonoa (ystävyys taas toimi oikein hyvin) mutta myös siksi, että se ikääntyneen vartalon kontrasti omaani oli yllättävän negatiivinen asia.

Vierailija
10/15 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, is that you?

Vierailija
11/15 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin alkuun huonosti. Olen siis aikaisemmin ollut seksisuhteessa itsenäni 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Nyt siitä on kuitenkin n. 4 vuotta aikaa, mutta juuri tämä vanhemman miehen kaipuu on läsnä. Ja kyllä, isäni ei juurikaan ole ollut elämässäni mukana.

Sitä en ymmärrä, miksi joidenkin on hankala uskoa, että nuori voisi haluta vanhaa. Kyllähän monet "kinkyt ja väärät" jutut kiihottaa ihmisiä. Mulla tää on yks niistä. Myös jonkinlainen turvallisuus tuo siihen lisähohtoa.

-Ap

Vierailija
12/15 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin alkuun huonosti. Olen siis aikaisemmin ollut seksisuhteessa itsenäni 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Nyt siitä on kuitenkin n. 4 vuotta aikaa, mutta juuri tämä vanhemman miehen kaipuu on läsnä. Ja kyllä, isäni ei juurikaan ole ollut elämässäni mukana.

Sitä en ymmärrä, miksi joidenkin on hankala uskoa, että nuori voisi haluta vanhaa. Kyllähän monet "kinkyt ja väärät" jutut kiihottaa ihmisiä. Mulla tää on yks niistä. Myös jonkinlainen turvallisuus tuo siihen lisähohtoa.

-Ap

Toki tuo, että seurustelet, olet parisuhteessa, tuo tähän hieman hidastetta mutta ei välttämättä esteitä :) Itse en näe siinä yhtään mitään väärää jos nuori neito haluaisi seksiä vanhemman miehen kanssa... miten se eroaa muka vanhemmista naisista, puumista, jotka haluavat ja myös harrastavat, seksiä itseään nuorempien miesten kanssa? Itselläni oli nuorempana miehenä muutamakin tällainen puuma, ja ai että se seksi oli taivaallista... kyllä siinä nuori pojan kloppi oppi sen, että miten nainen tyydytetään ;-)

Anyway, mikä on neidon mielestä tällainen "vanhempi" mies? Onkohan tällainen 44-vuotias "riittävän" vanha? :)

Vierailija
13/15 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän samankaltainen tilanne. Tosin olen alle 30v mies ja seurustelen parikymppisen naisen kanssa, mutta olen jo kauan fantasioinut itseäni vanhemmista naisista ja harmittaa kun näyttää siltä etten tuota fantasiaa pääse ikinä kokeilemaan.

Vierailija
14/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että kaikkia fantasioita/fetissejä ei ole tarkoitettu toteutettaviksi. Olen 29-vuotias ja parisuhteessa suunnilleen samanikäisen miehen kanssa. Muistaakseni koko aikuisikäni olen fantasioinut ja nähnyt ajoittain seksiunia vanhemmista, keski-ikäisistä miehistä. Nykyisessä työpaikassani kaksi lähintä esimiestäni ovat juuri tämän "fantasian" kriteerit täyttäviä, karismaattisia hopeakettuja. Sen verran firman juhlissa tilannetta olen pystynyt tulkitsemaan, että halutessani olisin saanut seksiä molemmilta. Mutta vaikken olisikaan parisuhteessa, en usko että olisin kummankaan kanssa sänkyyn loppupeleissä halunnut. Veikkaan, että mielikuvituksen tuotteena kyseinen fantasia on ja pysyy, en aio pilata sitä tai parisuhdettani kokeilemalla asiaa todellisuudessa :D

Vierailija
15/15 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero on kiihottavaa oli se kummin päin vaan. Kuten myös pituusero, painoero, tai vaikka etninen tausta. Erilaisuus kiihottaa. Itse koulupoikana jo opettelin puumien kanssa seksin salat. Nyt vanhana (~60) pankokaveri on 35v nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi