Onkopi se paha jos kuuntelloo semmottista hevimussiikkia?
AP onpi hevimussiikin ystäviä ja onpi miettinnä semmoottista jotta tiällä vaavipalstalla ei taijeta oikeen ymmärtöö hevimussiikin piälle kun aena haakutta ja ivvailetta heviukkoloelle ja - akkoloelle. Vuan kyllä se niin onpi, että kunnon kitarasoolo pittääpi laavuttomat akat ja ukkoloeset loetolla! Näe o närreet! Ee tekis miel ruveta huutammaa, mutta siihe näkkyypi jo menevä turkane. Vuan kyllä se hevimussiikki laettaapi jala vipattammaa ja luopi hyvvee mieltä.
Kommentit (22)
Voe tokkiisa, hyvvee rytinätä...vaekkapa Verjnuarmu.
Vierailija kirjoitti:
Kyä näi o, paholaanen tulloo ko kuunteloo hevvii.
No semmottista sitä minnäi oon kuullunna jotta jos loortia kuuntelloopi nii helevettii joutuupi. Vuan enpä tuosta tiijä ku en loortija kuuntele ku sivukorvallai jos sattuupi ratiossa jytkimmää.
AP
Helvetti ja taivas ovat tosiasioita, ei pidä laskea leikkiä vakavilla asioilla.
Vaikutat siltä että kuuntelet jotain käppästä Staminaa
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat siltä että kuuntelet jotain käppästä Staminaa
Nyt pittääpi näköjää vähä oekasta viäree tietoo. Ee tuu kuunneltua mittään taminoita tae kotteollisuuksija. kyllä vaehtuupi kanava äkässee jos alakaapi joku Hynnine sielä jollottammaa jostakkii viinamäkilöestä sun muista joutavvuuksista. Sitä ku laittaapi vaekka wanahaa in flamesia jylivimmää, niin on kohta tulessa itekkii. Näe se vuan männöö!
Uapee
Kyä jokaane suap kuunel mist ite tyk, ei se uo muitten asia siihe puuttuva. Jos sie oot syrrintää kokent, ni elä sie semmottiiseist välitä, vua jatka vua sitä hevimetalloisen vai mit lie onkaan musiikkin kuunteloimist. Siul o siihe oikkeus.
Ai heavy mussiikkia oikkeen? Kyläpä sitä tohtii kunnella. Kyllä se tuommon verenpurkautuma siinä laantuu ku oikkeen vatkkaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyä jokaane suap kuunel mist ite tyk, ei se uo muitten asia siihe puuttuva. Jos sie oot syrrintää kokent, ni elä sie semmottiiseist välitä, vua jatka vua sitä hevimetalloisen vai mit lie onkaan musiikkin kuunteloimist. Siul o siihe oikkeus.
Sitä vuan tuppoovat naareskelemmaa jos sannoopi hevimussiikista tykkeeväsä. Vuan minkäpä sille ukkoloene mahtaa jos suapi veren virtoomaa tuommonen kitaroella ja rumpoloella aeheetettu jylyvintä. Siinäpä sitä vuan on makijata koroville. Kyllä sitä meekälääne hevimussiikkija tulloopi kuuntelemmaa sanopa muut mittee vuan. Vaekka ee oes mittään oikeuttakkaa. Näen se on!
Uapee
Vierailija kirjoitti:
Voe tokkiisa, hyvvee rytinätä...vaekkapa Verjnuarmu.
Voe suatana ku mänj Verjnuarmun rumpalj kuolemaan tuossa joku kuukausj sitte... Rest in piis...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No semmottista sitä minnäi oon kuullunna jotta jos loortia kuuntelloopi nii helevettii joutuupi. Vuan enpä tuosta tiijä ku en loortija kuuntele ku sivukorvallai jos sattuupi ratiossa jytkimmää.
AP
Neiket in Mai Sellar on just kaahee kappale, viteolla naesta ruoskitaan ja kaekkee! Muutennii seksj'teemanen tuo uusin levy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Neiket in Mai Sellar on just kaahee kappale, viteolla naesta ruoskitaan ja kaekkee! Muutennii seksj'teemanen tuo uusin levy!
Voe mahoton! Joko ne o heviukkoloesettii alentunna myymää mussiikkijjaa sekshommeleella? Eekö se ou enemmännii ollunna niitä räppärlöejen humputuksija?
Uapee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Voe mahoton! Joko ne o heviukkoloesettii alentunna myymää mussiikkijjaa sekshommeleella? Eekö se ou enemmännii ollunna niitä räppärlöejen humputuksija?
Uapee
Eepä se Kissikään aekoenaan varmaan pyssylöestä laalanu ku sen Laavkanin tekivät.
Kuunnellako sitä "pakko twerkkaa jotta saisin fyrkaa"
vai
"One life, one chance, that all we have"
lyriikkapitoista musiikkia. Paholainen tulee itselleni kyläilemään ensimmäisistä lyriikoista.
Ihan normmaalia, kuuluu teini-ikään. Kunhan ei jää aikuisena päälle!
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin heviä kuin Nisti-Silsua, kaappihomo-myy-itseäs-Tuiskua tai oma-ego-mä-oon-paras-rahat-mulle-Cheekkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin heviä kuin Nisti-Silsua, kaappihomo-myy-itseäs-Tuiskua tai oma-ego-mä-oon-paras-rahat-mulle-Cheekkiä.
Tämähän se juurrikin ajjaa epävarman teinin kuunteleen hevii, eli pittää olla rankka ja uskottavva. Vaikkapa paskhaa mussiikkia joutuiskin kuuntelleen.
Vierailija kirjoitti:
Raskaan musiikin parissa bändit sentään vielä soittavat yleensä ihan itse, ihan oikeilla soittimilla.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Täytin 40, ja hevi se kuulostaa koko ajan vaan paremmalle. Teinityttönä kuuntelin massan mukana just jotain popinmäiskettä.
Voip olla vuarallista. Suattaap kasvaa karvoja kässiin ja vähä muuallennii, jotta harkihe vielä.