Miksi oikean laidan otsikkorivi pomppaa vasemmalle kommenttien päälle ?
Eilen alkoi tämä ongelma. Aikaisemmin tätä ei ole tapahtunut. Kommentteja ei pysty tuon alta oikein lukemaan.
Kommentit (12)
Ei tullut mieleen kertoa, millä laitteella ja selaimella tuo ilmenee? Minulla ei tabletilla ja firefoxilla tuollaista näy.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleen kertoa, millä laitteella ja selaimella tuo ilmenee? Minulla ei tabletilla ja firefoxilla tuollaista näy.
Mulla on molemmat koneet macbookeja ja safari käytössä, toisessa tuo hyppii ja toisessa ei.
Vierailija kirjoitti:
Minulla pöytäkoneella ja IE:llä tuota tapahtuu koko ajan. ap.
Vierailija kirjoitti:
Sama jatkaa: ei tapahdu minulla myöskään Win10-pc:ssä Firefoxilla. Muita selaimia en ole kokeillut.
Mulla on tänään tehnyt tuota Ghromella. Päivittämällä sivun palautuu normaaliksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla pöytäkoneella ja IE:llä tuota tapahtuu koko ajan. ap.
Vaihda selainta. Mutta älä chromeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama jatkaa: ei tapahdu minulla myöskään Win10-pc:ssä Firefoxilla. Muita selaimia en ole kokeillut.
Ja edelleen: kokeilin pc:llä chromella ja nyt teki tuon tempun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen: kokeilin pc:llä chromella ja nyt teki tuon tempun.
Jatkaa: mutta huhhuh noita mainoksia. Oletusselaimessani Cyberfoxissa minulla on erinäisiä addoneja käytössä ja ei ole mainoksista ollut haittaa. Nyt tuo tulva hyppäsi silmille tehden sivusta aivan järkyttävän vaikealukuisen. Kun siis kokeilin muita selaimia
Onko siis muillakin tapahtunut tätä ?