Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vhh-ruokavalio

Läski
14.11.2018 |

Aloitin dieetin syyskuun alussa. Aluksi ajatuskin tuntui mahdottomalta toteuttaa kasvissyöjänä. Vähitellen olen löytänyt ruokia, joita voin syödä ja nyt kaupassakaan ei mene enää niin kauan, kun ei tarvitse kaikkia hiilareita tarkistaa. Aluksi ruokavalio tuli kalliimmaksi kuin entinen epäterveellinen ateriointi. Nyt ruokalasku ovat pienentyneet, kun nälkä ei vaivaa ollenkaan ja syön noin 24 tunnin välein. Energiaa on tullut lisää ja olen jopa alkanut urheilla. Päivän kalorit pyrin pitämään alle 500:n. Tavoitteena olisi olla normaalipainossa ensi kesänä. Nyt vielä pudotettavaa 25 kiloa, tavoitepaino on 43 kg, koska olen vain 160 cm pitkä. Joinakin päivinä meinaa kärsivällisyys loppua, kun tuntuu, että on niin hirveästi pudotettavaa. Tahtoisin heti olla normaalipainoinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sitten vaan noilla kaloreilla.

Vierailija
2/3 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä kaloreilla pärjää ihan hyvin. Kun keho on ketoosissa, voi hyvin olla syömättä kokonaan. Kaltaisellani lihavalla ihmisellä on varastossa 40 000 kaloria kropassaan paaston varalle. Joten nälkäkuolema ei uhkaa toviin:).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vhh-ruokavaliolla. Otsikkosi on väärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan