Eroon laiskuudesta, mutta kuinka?
Otsikossa pääkysymys. Minä olen ihan helkkarin laiska. En viitsisi tehdä mitään vapaaehtoisesti, jos se on vähänkin tylsää. Arvatenkin hommat roikkuu ja jää joskus tekemättäkin.
Onko täällä ketään, joka olisi päässyt rehellisestä laiskuudesta eroon, mieluiten pysyvästi? Jaa vinkkisi, ole niin kiltti! Ei jeesusteluja laiskuuden tuomittavuudesta, tiedän kyllä, ettei se ole hyväksi. Haluan päästä siitä eroon, mutta en tiedä, kuinka? Välillä (liian harvoin) iskee innonpuuska, mutta se loppuu yhtä nopeasti kuin alkoikin, eikä siitä jää mitään pysyvää jälkeä päivittäisiin toimintoihin. Ei, vaikka kymmeniä kertoja olen ”päättänyt”, että nyt saa laiskottelu loppua.
Kommentit (6)
Olen syntymälaiska. En jaksa mitään mikä haiskahtaa työltä. Näpyttelykin on työtä.
Täällä myös laiska, tulin hakemaan hyviä neuvoja.
Täällä kyllä haukutaan laiskoja, mutta ei olisi mitään vinkkejä miten se laiskana olo lopetetaan?
No ok, annan yhden vinkin muille: tee jotain vähän joka päivä, se ei ole niin raskasta kuin että joutuisit tekemään kaiken kerralla. Minulla on tällä hetkellä tavoitteena pitää kämppä siistinä jatkuvasti, on kyllä mukavaa kun ei tarvitse sitten siivota montaa tuntia kerralla tai jopa koko päivää.
Nostan taas, koska täällä jo useampi laiska kaipaa kaikkitietävän av-raadin helläkätistä ohjausta.
Miksi laiskuudesta pitäisi päästä eroon? Sama kuin toivoisi flunssaa tai peräpukamia.
Nostan