Kuukautiset myöhässä - raskaustesti
Apua, tajusin että kuukautiseni ovat myöhässä pari päivää. Ostin testin, ja nyt kauhea paniikki päällä.
Ei olisi mitenkään kauhean toivottu yllätys, mutta sillä mentäisiin.
Onhan tämä nyt negatiivinen vaikka jotain ihme väriä keräsikin?
Kommentit (39)
Ei tuosta voi vielä varmasti sanoa, mutta kyllähän tuossa selvä haamun paikka on. Tee uusi testi parinpäivän päästä ja teet sen testin sitte aamupissasta.
Kaksi päivää myöhässä kuukautiset
Ap
Saattaa niissä noita viivoja näkyä missä sattuu mutta kyllä tuo minusta positiivinen on. Itsellä oli selvästi positiivinen mutta tuli kolmas tuollainen pieni viiva 😂😳
En tiedä, olen kyllä itse sitä mieltä että tuo on negatiivinen :D heitin jo roskiin mutta ehkäpä kuvassa näkyy vahvempana ?
Ap
Onhan toi nyt selkeä positiivinen. Kun katsoo kuvaa ja ohjeiden esimerkkejä niin mitä niistä se testi muistuttaa eniten?
Vierailija kirjoitti:
Apua, tajusin että kuukautiseni ovat myöhässä pari päivää. Ostin testin, ja nyt kauhea paniikki päällä.
Ei olisi mitenkään kauhean toivottu yllätys, mutta sillä mentäisiin.
Onhan tämä nyt negatiivinen vaikka jotain ihme väriä keräsikin?
Hei vaan, noinhan se monasti menee aika monessa perheessä. Ylläri on aina ylläri.
Tuossa et kertonut parisuhteestasi mitään, ja eipähän se muille kuulukaan. Jos olette kimpassa, niin pitäkää yhtä. Vilpittömästi onnea. 🙏
Kallistun kyllä vialliseen testiin, koska kontrolliviiva on paksu ja testi viiva ohut
https://aijaa.com/jPetNL
Olemme yhdessä, huono hetki vain kun olen lopettanut työni ja koulu alkaa tammikuussa. Lisäksi tässä on paljon muitakin asioita jotka vaikeuttavat asiaa. Raskaudenkeskeytykseen en silti aikuisena parisuhteessa olevana ihmisenä usko, mutta toivon kyllä että testi olisi viallinen.
Noh, kaikesta selvitään ja elämä tapahtuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kallistun kyllä vialliseen testiin, koska kontrolliviiva on paksu ja testi viiva ohut
https://aijaa.com/jPetNL
Jep, selvä nega
Edustan vähemmistöä, koska selvä nega minusta. Ei positiivinen ole noin olematon. Ihmettelisin, jos tuo on positiivinen. Kerro huomenna sitten :)
Haamu, voi olla merkki kemiallisesta raskaudesta
Testaa vasta viikonloppuna, päivässä ei mitään tapahdu
Itse tein testin esikoisesta, kun menkat oli jotain kolme päivää myöhässä ja oli vielä haaleampi. Toisen lapsen kohdalla sama homma. Täysin selkeä viiva tullut vasta, kun menkat ollut viikon myöhässä. Itse sanoisin, että on positiivinen. Viivanpaikkoja olen myös saanut negatiivisiin testeihin ja ne ovat olleet täysin värittömiä tai hieman harmahtavia.
Vierailija kirjoitti:
Edustan vähemmistöä, koska selvä nega minusta. Ei positiivinen ole noin olematon. Ihmettelisin, jos tuo on positiivinen. Kerro huomenna sitten :)
Itsellä molemmat positiiviset ollut vielä olemattomimpia, kun menkat olleet noin kolme päivää myöhässä.
Itse joskus pohdin täällä olenkohan raskaana ja en ollut. Tuossa kuva testistä. Tosin sinulla on hieman selvempi viiva ja minun mielestä siinä on väriäkin🤔
https://aijaa.com/9cjEri
Tee uusi testi ja aamupissa.