Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua koskaan kiusattu töissä koska olet halunnut tehdä työsi hyvin?

Vierailija
14.11.2018 |

?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kiusattu, mutta minä olen kiusannut opetusmielessä montakin "mulkeroa".

Tällaisessa tilanteessa kiusaus on sallittua ja jopa suotavaakin, varsinkin silloin, kun mulkero on itse aloittanut.

Ovatpahan oppineet olemaan

Vierailija
2/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää. Pahanmielenlevittäjä. Ylimielinen paskiainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tällainen aloitus?

Kyllä. Tällaisia ihmisiä pidetään tyhminä.

Tämä kansa on alkanut sen verran kuvottaa että mietin lähtöä Suomesta, aivan hirviömäisen kylmää kansa.

Vierailija
4/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusipää. Pahanmielenlevittäjä. Ylimielinen paskiainen.

Tuliko sinulle hyvä mieli? Anna ihmisten olla ja tehdä rauhassa mitä ja kuinka tekevät. Olet kateellinen ja pelokas?

Vierailija
5/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kiusaajana lähiesimies, joka ei tykännyt kun kehitin työtapoja tuottavammiksi. 

Vierailija
6/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllä jatkuvasti

Vierailija
7/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokas työntekijä on aina jollekkin ongelma. Itse teen työt puolta nopeammin ja se herättää kateutta laiskojen mielessä.

Vierailija
8/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kyseessä talossa pitkään ollut porukka joka taas ei tehnyt työtään kovin hyvin. En tiedä, ehkä tunsivat minut uhaksi. Kiusaaminen paheni pikkuhiljaa, tarkoitus oli ilmeisesti savustaa minut vain ulos. Lopulta ymmärsinkin lähteä, toipuminen on ollut hirvittävän pitkä prosessi.

Vierailija
9/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päinvastoin. Minulla on ihan normaaleja työkavereita, jotka kaikki pyrkii parhaansa.

Vierailija
10/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnnn. "Unohdettu" kutsua palavereihin, jotta keskustelu ei olisi liian asiallista, "unohdettu" kutsua pikkujouluihin ja työyhteisöpäiviin, "unohdettu" sano vain mitä tahansa. Yritetty pyyhkiä yli kalenterista ja kutsulistoilta. Esimies oli samaa mellevää "ei nyt turhia hötkyillä, ensi vuonna ehtii...", joten asioita ei haluttukaan selvittää saati kehittää. Turha sanoa että verorahoin pyörivä työ kyseessä.

Otin lopputilin ja siirryin toisaalle yksityiseen kasvuyritykseen. Parempi työmotivaatio  koko työyhteisöllä ja mahtava draivi eteenpäin. Ongelmat kohdataan haasteina ja iloitaan niiden ratkeamisesta.

Aiemmassa paikassa ongelmien ratkaiseminenkin otettiin henkilökohtaisena loukkauksena ja varpaille astumisena. 

Vierailija
11/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti kiusattu mutta kuittailtu tyyliin, "Menikö se nyt ihan varmasti tarpeeksi hyvin"?

Vierailija
12/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiusattu, mutta piikitelty sitäkin useammin. Moinen mussutus saa minussa aikaan lähinnä ylpeyden tunteen. Selvästi muita häiritsee se, että jollain on korkea työmotivaatio.

Teen siis opintojen ohessa todella yksinkertaista työtä, jossa on paljon vapaa-aikaa. Minua työn alhainen vaativuus motivoi tekemään ne vähäiset työt hyvin, ja aika usein vähän ekstraakin. Muut työntekijät taas tuntuvat passivoituvan vuosi vuodelta enemmän, ja ne vähätkin työt huidotaan vasurilla ja valitetaan että onpas kurjaa kun joutuu jotain tekemään.

Itseäni hävettäisi suoriutua niin simppelistä työstä huonosti.

Vierailija
13/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kiitosta olen saanut, ja työkaverit ovat kysyneet neuvoa. 

Lisäksi olen saanut ylennyset säännöllisin väliajoin. 

Vierailija
14/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehokas työntekijä on aina jollekkin ongelma. Itse teen työt puolta nopeammin ja se herättää kateutta laiskojen mielessä.

Oletko sinäkin niin tehokas että samalla kun paahdat menemään, niin rikot tavaroita ja koneita tms. ?

Vierailija
15/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mikäli tämä henkilö ei ole vaatinut muilta samaa. Toisten asioihin ei puututa.

Vierailija
16/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin juuri työpaikkaa ja olen havaitsevani jotain tällaista. Ei olisi tullut mieleenkään, että sellaisesta voi joutua kiusatuksi tai hyljeksityksi työpaikalla. Eikö kaikkien pitäisi olla vain iloisia että työt maistuu? Kertoo työpaikan yleisestä ilmapiiristä, että jotain on pielessä, sellaista "jos minä en tykkää tästä työstä ei saa kukaan mukaan tykätä, ettei vaan paljastu että minulla onkin vain asenneongelma, enkä edes pyri parantamaan omaa tai muiden työoloja, kun kivempi passiivisagressiivisesti murjottaa." 

Vierailija
17/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan. Noudatin tunnollisesti niitä ohjeita jotka olin saanut, ja pian alkoi se silmien pyörittely ja pyörähtely ja pään puistelu siihen tyyliin että sieltä se taas tulee.

Kävin siis sanomassa kun sieltä toisesta päästä alkoi tulla huonolaatuista tuotetta, että tietävät korjata asian.

Myös muut määräaikaiset pyysivät minua menemään kun eivät itse halunneet.

Eipä kai ollut yllätys että nämä muut saivat jatkoa, minä en, vaikka minulla olisi ollut taitoa monipuolisemminkin niihin tehtäviin.

Vierailija
18/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasti, nopeasti ja tehokkaasti, ei en riko asiota töissäni. Siksi varmaan aiheuttaa kateutta.

Vierailija
19/19 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kaupungintyöntekijöiden toimesta. Olin yhden kesän puurarhapuolella,se riitti.

Kuulemma jos teen liian 'reippaasti' ,niin pomot alkaa ihmetellä heidän tahtiaan.

Puoliksi leikillään uhkailtiin istumalakolla ym "hassua".

Kahville/ruokatunnille lähdettiin toiselle puolelle kaupunkia hyvissä ajoin (30 min ennen).

Ei jaksa kaikkea edes tähän vääntää,oli niin uskomatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi