Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät soittele miehelle töihin muuten vaan.

Vierailija
09.05.2006 |

En siis käsitä miksi pitäsi soitella kuulumisia pitkin päivää. Mun pari kaveria harrastavat tätä, jotenkin tuntuu, että onko suhde ihan ok, kun pitää kysellä missä mennään vähän väliä?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on useimmiten niin kiire ettei ehdi lörpötellä.

Vierailija
2/12 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi, tulee kuulemma ikävä töissä. Ja sitte kun ei todellakaan ole mitään " asiaa" ja puhelua vain venytetään. . .

Rasittavaa minusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on sen verran paljon palavereja ym. että turha häiritä. Ja mikään ei kuulemma ole niin ärsyttävää kuin että juuri kun on keskittynyt johonkin ongelmaratkaisuun (koodaa), niin joku soittaa.

Puhumme ylipäätään todella vähän puhelimessa.

Vierailija
4/12 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen esim. tiedustelin että mihin hittoon se on tallentanut meidän muksun kuvat kun oli vieraita ja halusin näyttää niille jotain juttuja. muutaman hetken päästä mies soitti lyhyesti että siellä ja siellä ovat ja terve, ja koneet huusi taustalla.

mun mies on metallihommissa, työ on aika tarkkaa ja sillä lailla hiukan riskaabelia että kannattaa kiinnittää työhön huomiota ettei katkea sormet tms. kyllä mun mielestä olis vähän pöljää ruveta soitteleen just jotain uniansa tai muita höpöjuttuja.

Vierailija
5/12 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kotona ja välillä tuntuu, että jos soitan häiritsen työpäivää. Mies on kyllä sanonut, että ei vastaa jos ei voi puhua.

Mutta mies tosiaa soittelee välillä ihan ilman asiaakin. Meillä tosin niin, että mies tekee todella pitkää päivää ja on välillä öitäkin pois kotoa. Jos ei soiteltaisi, niin jutustelut jäisi vähiin.

Ja naimisissa ollaan oltu puolen kymmentä vuotta ja kimpassa kohta 15-vuotta. Alussa ei soiteltu, mutta ajan kanssa ollaan alettu soittelemaan :).

Vierailija
6/12 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en soittele, koska tiedän, että miehellä on koko ajan paljon töitä. Jos tulee oikein tärkeetä asiaa, niin laitan tekstiviestin ja mies soittaa kunhan ehtii. Joskus voi mennä koko päiväkin ennenkuin saa vastauksen...

Vierailija
7/12 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen töissä, joten vain hätätapaukset soitetaan. (Lapsi sairastunut, pitää tulla töistä pois tms.) Jääkaapin oveen voi laittaa viestiä, jos jotain akuuttia pitää tietää ja toisella menee töissä myöhään. Molemmat ollaan töissä kiireisiä ja uppoudutaan työasioihin ettei edes mielessä käy kotiasiat.

Vierailija
8/12 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä kauheesti muuten vaan soittele tai juoruile... mieskin soittelee välillä töistä jos tosi tylsää.

Vierailija
9/12 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtiihän sitä jutella vaikka kuinka paljon illalla.

Vierailija
10/12 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en harrasta, olen töissä itsekin... mies soittelee useimmin.

Vierailija
11/12 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että miehellä on paljon töitä ja kiire ilman että minä kokoajan rimputtaisin puhelimella!

Vierailija
12/12 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hei nyt mä muistan mitä unta näin" -tyylisiä juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän