Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apua - suostuisitteko tapaamaan anoppikokelaan, joka on lähettänyt mulle kuvan väitetystä tyttöystävästä?!?

Vierailija
13.11.2018 |

Minä olisin ensimmäinen huutamaan provoa, jos lukisin tämän, mutta tämä on totisinta totta.
Anoppikokelas ei ole ikinä kutsunut minua minnekään, mutta nyt hän lähetti kuvan pojastaan, hänen ystävästään ja väitetystä tyttöystävästä. Olemme olleet yhdessä 9 kk.

Näytin kuvan poikaystävälleni. Hän oli hyvin nolo ja hyvin hämmästynyt. Kyseessä on sukulaisen ystävä.

Nyt olen miettinyt mitä ihmettä voin tehdä. Kutsunko kahville ja olen kuin en tietäisi mitään vai kieltäydynkö ystävällisesti tapaamasta koko ihmistä vai lähetänkö viestin missä uhkailen lähestymiskiellolla.

Ja joo. Se kuvassa esiintyvä nainen ei ole tyttöystävä, ennen kuin joku äkkää, että anoppikokelashan yrittää vain sanoa totuuden. Olemme olleet niin tiiviisti nyt yhdessä, että miehellä ei olisi ollut edes aikaa viettää hänen kanssaan aikaa.

Mitä sinä tekisit jos olisit minä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. en siis ole ikinä tavannut koko naista. ap

Vierailija
2/10 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin pitkään ja hartaasti, mahtaako hulluus olla periytyvää sorttia. Katsoisin miten mies suhtautuu äitiinsä ja päättäisin sen mukaan, heivaanko miehen.

Niin joo,  tietenkään en tapaisi ihmistä joka mustamaalaa miestäni minulle vaikka ei ole minua koskaan edes tavannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kenen sukulaisen ystävä ? Anoppi ja poikaystävä ja ystävä ja sukulainen ja tyttö ?

Vierailija
4/10 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin miettisin, että mistä se anoppi sai puhelinnumeroni/sometilini tiedot. Toiseksi kuvan lähettämisestä ei saa lähestymiskieltoa (koska kuvassa kaiketi ollaan vaatteet päällä). Kolmanneksi miksi sukulaisen ystävä on kuvassa poikakaverisi ja tämän kaverin kanssa? Ainakin minä olettaisin, että se sukulainenkin siinä mukana olisi.

Mutta kiva anoppiprovo. Miksi joku sellainen, joka ei välitä sinusta yhtään, lähettäisi moisen kuvan?

Vierailija
5/10 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! Miksipä joku ihminen olisi sairaalloisen mustasukkainen viimeisestä vapaasta lapsestaan, joka on ollut aina tähän asti äidin tuki ja turva. Muut lapset ovat jo naimisissa.

Kuva on otettu rippijuhlissa. Kuvassa oli siis mies, miehen ystävä ja tutun tuttu, jota anoppikokelas väitti minun poikaystäväni tyttöystäväksi.

En uskois itsekään, jos en itse tätä olisi kokemassa. AP

Vierailija
6/10 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa. Mammanpojat, joilla on tiiviit välit äitinsä kanssa, ovat saa tanasta.

Vierailija
7/10 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
8/10 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo eka lause sai epäilemään provoa, ja viimeistään yli meni kuin mainitsit lähestymiskiellolla uhkailun. Etkö itse huomaa, miten kömpelö aloitus on?

Vierailija
9/10 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mikään ”unelmaminiä”

Totta kai tapaat anoppikokelaasi. Kuulostele vähän että mitä tämä yrittää. Onko poikaystäväsi heittänyt jonkun hätävalheen äidilleen vai mitä ihmettä. Älä heivaa poikaystävää tämän äidin perusteella.

Vierailija
10/10 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä pitkällä sairaslomalla post traumaattisen stressihäiriön takia. Se liittyy erääseen auto-onnettomuuteen, jossa oli sukulaisiani ja se on ottanut koville, vaikka kaikki jäivätkin henkiin ja paranevat.

Juuri nyt en ollenkaan jaksaisi jotain myrkyllistä anoppikokelasta.

Vaikka aloitukseni onkin vähän huonosti kirjoitettu, olisi kiva saada hyviä neuvoja.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän