Meidän osuuskaupassa on tämä viikko tuplabonusviikko. Olenko hullu jos ajoitan tälle viikolle hamstrauksen pyykinpesuaineista, wc-paperista yms?
Ostetaan siis valtaosa aina Prismasta ja ilmoitin jo miehelle että kun palkka tulee viikonloppuna, silloin ostan loppuvuoden pesuaineet, paperit ja siivous tarvikkeet ja elukoiden ruuat kerralla, eli varautuu siihen että on kannettavaa.
Mies pitää mua hulluna, mutta onko se sitä jos kuitenkin ostaisin tavarat samasta kaupasta?
Kommentit (12)
Paljon se bonus on jotain max 3 %?
Riippuu siitä, onko niistä hyviä tarjouksia, ja kuluttaako perheenne niin paljon, että kertyvät bonukset ovat kannattavampi ratkaisu kuin jonkin toisen kaupan hyvä tarjous. Keskittäminen ei aina kannata.
Bomus on max 5%, jolloin tuplabonus on max 10%. Jos nuo ovat tuotteita joita menee muutenkin ja joita ei alennuksesta saa, niin toki tuplabonus kannattaa hyödyntää.
Vanhoina hyvinä aikoina näitä pystyi ostamaan asiakasomistajapäiviltä kaksi kertaa vuodessa -15%. Sitten ne peijoonit lisäsivät listan tuotteita, jotka eivät sisälly, ja näihin tuli kaikki pesuaineet ja muut, mitä olisi ollut kiva hamstrata.
Millä ilveellä se olisi hullua, jos kuitenkin ostaisit ne sieltä?
Mä aina haaveilen tekeväni noin mutta en sit kuitenkaan tee. You go girlfriend!
Millainen välimatka kaupoilla on? Jos on kovin suuri välimatka eikä muuta asiaa tuolle suunnalle, sitten säästämäsi raha saatta kulua sinne kulkeutumiseen. Jos ei ole paljon välimatkaa ja on tilaa tavaroille, se on hyvä idea, itse tekisin samoin ja teenkin aina kun voin.
Voisin oikeastaan itse tehdä saman, mutta en kehtaa nyt tämän ketjun jälkeen :( Kaikki av-mammat katsoo kaupassa, että "ai tuossa on nyt se sen yhden ketjun ap hamstrauspuuhissa".
Vierailija kirjoitti:
Voisin oikeastaan itse tehdä saman, mutta en kehtaa nyt tämän ketjun jälkeen :( Kaikki av-mammat katsoo kaupassa, että "ai tuossa on nyt se sen yhden ketjun ap hamstrauspuuhissa".
:)
Pitää huomioida, että saadakseen sen 5% -> 10% bonuksen, täytyy ostaa sillä maksimibonuksella juuri tuolloin tuplabonusaikaan.
Eli jos bonus taulukossa 5% bonuksen saa 900 eurolla, niin täytyy ostaa sillä summalla - ei riitä, että on ostanut aiemmin tässä kuussa (tai tulee ostamaan) yli 900e, vaan juuri tuplabonusaikaan.
Aika paljon siis wc-paperia yms. saa ostaa...
Jos on tilaa säilyttää tavaroita, ja katsot säästäväsi hyvin näin toimimalla, niin mikä ettei.
Meilläkin on rappustenalus täynnä talous- ja vessapaperia ja pesuaineet 5 l / 10 kg professional-pöniköissä.