Antaisitko exällesi isänpäivälahjaksi suklaalevyn, jossa lukee "I <3 isä"
Kommentit (15)
Miksi ihmeessä exällä pitäisi jotain antaa isänpäivänä? Eihän se oo sun isä.
Mä olen jemmannut yhden suklaalevyn, nyt tänä Jouluna exä sen saa.
Siinä on päiväys : parasta ennen 16.05.2016.
Tosin, onhan ne molemmat vielä käyttökelpoisia 😁
No siis joo. Lapsi on vielä niin pieni että ei saa itse hommattua lahjoja. Antaisin siis lapselle joka sais antaa isälleen. :)
Yksi on pienempi kuin kolme, eli yksin ihminen on vähäisempi kuin perheenä. Ikävää piikittelyä erosta mahdollisesti ahdistuneelle isälle.
Jos tietää, että siitä tulee toiselle tosi hyvä mieli niin miksi ei? Samanlaisia ihmisiä me kaikki täällä ollaan ja jos kaikki ajattelisi toistensa parasta olisi maailma paljon parempi paikka. Kaunis ele josta tulee toiselle hyvä mieli, eikä se ole mitään pois.
Jos kyseessä sugardaddy niin miksipä ei.
Lapsi antoi lahjan. Minä sen ostin ja paketoin, kun lapsi on vasta 4, mutta lapsi sen antoi. Ex sai mukin, jossa lukee World's Best Dad. Ei mulla ollut ongelmaa moista ostaa, koska hän lapsen sanojen mukaan on maailman ihanin ja oikeasti on ihan huikea isä.
Tässä en siis tarkoita lapsen puolesta ostettua lahjaa, jonka lapsi saa itse antaa ikäänkuin omana lahjanaan. Vaan lahjaa, joka on aikuiselta aikuiselle. Pidättekö outona? Ap
No, jos meillä on yhteinen lapsi, joka on niin pieni, että ei osaa itse valita isänpäivälahjaa, niin voisin antaakkin.
Miksi se olisi outoa, vaikka antaisinkin. Emme ole edes väleissä, ja hän toi silti ruusuja kun täytin 50. Se on ihmisten välistä huomaavaisuutta ja kunnioitusta. Vaikka halusin hänestä erota, voimme silti olla kohteliaita toisillemme.
Jos lapsi tykkää isästä, isä suklaasta, eikä ostaja halua boikotoida palmuöljy-yritystä niin ihan hyvä lahja. Tosin jos on vaarana väärinkäsittää se haikailuksi takaisin niin sitten ei.
En. Se on joko" I <3 dad " tai "minä <3 isä"
en, lapsi antakoon jos haluaa