SAIRAS perverssiopettaja ahdistelee!
Oltiin epäilty sitä jo kauan aikaa, mutta tänään selvisi, että sillä miehellä (oettajalla) ei ole ollut alushousuja jalassaan moneen kuukauteen opettajanpöydän takana istuessaan!! On jopa masturboinut pöydän takana. Ihmettelimme kauan aikaa miksei mies koskaan nouse pöytänsä takaa, nyt se selvisi....ihan hirveää! Ilman muuta kai potkut tuollaisesta??
Kommentit (14)
Menikö siihen monta kuukautta huomata että opella ei oo housuja??? Jossain näkövammasten koulussa vissiin...
Nyt keväällä kun tuli se palohäytys niin oli pakosta joutunut nousemaan ja ilman siis housuja, pelkät sukat ja kengät jalassa. Eipä ole äijän naamasta näkynyt mikä pervo se on! Mä olen NIIIN järkyttynyt että vaikea saada happea.
onko tätä nyt niin vaikea teidän s....
Mieshän selitti housujen puuttumista että oli räiskynyt jotain ainetta housuihin ja olivat pesussa...just joo...eipä opettajanhuoneessakaan muusta ole puhuttu!
Vierailija:
onko tätä nyt niin vaikea teidän s....
no on vaikee, kun itse tiedän opena, ettei tunnilla voi vaan istua jossain (tai no, ehkä jossain aikuisoppilaitoksessa jos luennoi tms.), mutta tavallisessa ala- tai yläkoulussa kyllä opetusmenetelmät on sellaisia, että ope joutuu liikkumaan tai jos ope ei liiku, oppilaat tulevat sen luo ja näkevät heti eikä kuukausien päästä, jos siltä housut puuttuis.
Sen takia ei tuu kommenttiakaan. Kerro nyt tarkemmin että missä tällaista sattuu
Yliopistosta on kyse....en voi kertoa enempää ettei mieheni henkilöllisyys paljastu...
uskokaa pois näitä pervoja on maailma täynnä, sinunkin työpaikallasi on ainakin yksi....pitäkää vaan varanne!
Minulla ei edes ole miestä että sen puoleen....taidat olla vähän sekaisin...
" ettei mieheni henkilöllisyys paljastu..."
Niinhän tuossa luki? Mitä siis meinasit?
Sinäkö olet opiskelijana ollut siellä yliopiston " opettajainhuoneessa" kuuntelemassa, mistä siellä puhutaan?
opettajalla ei ole alushousuja jalassa? Ei kai sitä naamasta näe? Kuulostaa aika omituiselle...