Mitä Siljan tax free-kassoja oikein vaivaa? Jonoa on myymälän perälle asti ja kassapisteistä 3-5 saattaa olla käytössä!
Samalla työntekijät on naama norsunv:llä vailla mitään kiirettä. Ihan kun ne olisi hidastuslakossa. Mitä ihmettä oikeasti?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Arvaa kahdesti, pääseekö ne asiakkaat sieltä naapurimyymälään?
Tosin hyttiin pääsee loppumatkaksi. Ei ne ketään voi pakottaa jonoon. Risteilymatkustjaa, joka ei osta mitään, on varustamolle pahin mahdollinen.
Tai nojoo, kassojen liian vähäinen henkilökunta ja palvelun hitaus voi vielä mennä sen piikkiin ettei asiakkailla ole valinnanvaraa. Mutta hymy, "päivää" ja "olkaa hyvä" ei maksa mitään. Norsun v:llä työtä tekevät aspat ei ole perusteltavissa millään. Tuo on verrattavissa siihen että Tallink Silja näyttää keskisormea maksaville asiakkaille.
Meinaatko että asiakkaat äänestää jaloilla ja poistuu laivasta? Jonottaminen on ihan sopivaa ajanvietettä laivassa.
Alalla yleisesti tunnettu fakta on, että Tallink ottaa töihin vain nuoria ja kauniita. Ammattitaidolla ei ole niin suurta merkitystä.
Yleensä siellä kosmetiikkapuolella on vähemmän jonoa. Itse maksan ostokset usein tuolla puolella.
Arvaa kahdesti, pääseekö ne asiakkaat sieltä naapurimyymälään?