Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys vaivaa, tulkaa juttelemaan

Vierailija
12.11.2018 |

Otsikko :/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN juttele rikkaitten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, sama vaivaa.

Vierailija
4/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Minkä ikäinen olet? Mitä olet tänään touhunnut?

Vierailija
5/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys vaivaa, joten vaadit että MUUT tekevät jotain? Hyvä asenne. Sillä ne elämän vastoinkäymiset voitetaan.

Mitäpä jos ihan itse menisit juttelemaan ihmisille ihan IRL? Tai vaikkapa täällä osallistuisit olemassaoleviin ketjuihin, sen sijaan että vingut muita viihdyttämää itseäsi kuin mikäkin taapero?

Vierailija
6/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu, sama vaivaa.

Täällä myös.

Vierailija
7/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys vaivaa, joten vaadit että MUUT tekevät jotain? Hyvä asenne. Sillä ne elämän vastoinkäymiset voitetaan.

Mitäpä jos ihan itse menisit juttelemaan ihmisille ihan IRL? Tai vaikkapa täällä osallistuisit olemassaoleviin ketjuihin, sen sijaan että vingut muita viihdyttämää itseäsi kuin mikäkin taapero?

Älä viitsi olla ilkeä ihmisille.

Vierailija
8/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi olla ilkeä ihmisille.

Tuossa on kyllä pointti, vaikka sitä ei kovin hienotunteisesti esitetty. Ei oikein voi odottaa, että joku ottaa hoiteisiinsa ja poistaa yksinäisyyden.

Vierailija
9/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä toisinaan IRL juttelen ihmisille, mutta toisilla on kiire jonnekin, toiset on töissä, kuka minkäkin tekosyyn varassa ei halua jutella.

Vierailija
10/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin saanut aina huonoja kokemuksia kun olen yrittänyt muuttaa tilannetta. Ei sitä aina jaksa, kun tarpeeksi monta kertaa jätetään porukasta. Ja en ole mikään kummajainen vaan melko tavallinen ihminen. Kaikki "pirut" sattuneet omalle tielle, kun joillakin käy tuuri ja tapaa niitä mukavia ihmisiä. Nuori tosin olen, mutta  muuten välillä aika surullinen tästä tilanteesta. Jos alku on jo tämä niin ei se varmaan myöhemmin ole sen helpompaa. Ja kyllä voinhan minäkin olla se tylsä ihminen ja varmaan muitakin "vikoja" löytyy, vaikka muuten olen liiankin kiltti ja empaattinen ihminen. Ehkä siinä syy.

Vierailija
11/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä meille kaikille marraskuun vaivaamille!

Itse pyrin olemaan valoisaan aikaan mahdollisimman paljon ulkona ja liikkeellä, jotta tämä kamala kaamos edes jotenkin minimoituisi. Mutta joo tylsää!

Vierailija
12/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä meille kaikille marraskuun vaivaamille!

Itse pyrin olemaan valoisaan aikaan mahdollisimman paljon ulkona ja liikkeellä, jotta tämä kamala kaamos edes jotenkin minimoituisi. Mutta joo tylsää!

Jep. Tähän aikaan vuodesta kannattaa vaan yrittää hymyillä kohtaamilleen ihmisille.

Vuosia sitten jo näin päätin omalla kohdallani, mutta vasta nyt se tuntuu onnistuvan.

:)

Vierailija
13/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä haluat puhua?

Vierailija
14/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut?

Vierailija
15/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐻☔

Tarviit nallen ja sateenvarjon alkuun!

Mie makailen selälläni pienen styroxpallon päällä: yritän saada selkää henkiin hieromalla.

Sit lähdössä pakastevihanneksia vokkaileen. Lisäksi tulee mikrossa lämmitettyä porkkanalaatikon jämät, itetehtyä coleslaw'ta, persiljaa ja hampurilainen (tai vihis).

Pakastevihannesten viereen kokeilen kermaviilikastiketta + juuresketsuppia siihen hienoiksi(?) raidoiksi.

Ehkä saarioisten räiskäle+mans.hillopkt:sta jälkkärix yksi pieni räiskäle.

Piimää juomaksi...

Vierailija
16/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämptonisahan minä. En ole AP

Vierailija
17/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏃🚄💨💨💨

coming!

Vierailija
18/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei huomaisi edes, jos en aamulla enää heräisi. Eikä varsinkaan jäisi suremaan tai kaipaamaan:(